▸ cinte tunggal=) ... ♬
Thursday, August 20, 2009
♥ posted at: @3:26 PM



'Jatuh cinta pandang pertama,satu permulaan'

erk!aku baru jewp abis bce novel nie..
not de best but touching gak la..
xspecially ending dye..
uwaaaa!!aku xskew gle lau nvel tuh
sad ending..
msty gse nk nanes jewp..
sib baek bce lam claz td..
so nk xnk kne la thn ayak mata tuh..

[padahal mate aku da mrah da..T_T]
huhuhu..

ohh ohh fakhrul anour..
ko mmg jht an..
ske wat pmbce ko nanes..=_="
korg nk aku cter kewh??
xbesh la nty time korg bce..
huhu..

ok2 aku cter ckit key..
cter nie sal si heroin yg xpnah jtoh cnte..
[umo pown bwu 13 time tuh=p]
smpai la stu ketike ble mate dye
trpaut pd mate seorg jejaka yg muke nye ala2 org latin..
smbil tu snyuman mnis trukir di bibir msing2..
[cnte dtg dri mate n den trun ke hati!=)]
pastu . . .
emm..
pastu apew ek..
alaa,lupe la..
korg bce sndri larh!
haha!
tata~

[pngajaran drpd novel nie,cinte xptot dpndam..luahkn sblom kamo trlmbat..dan..sbgai lelaki,kamo xptot ego trhadap cnte kamo..]

p/s; aku sengal kn..=p currently novel tuh kt tngn mmbe2 aku yg brebut2 nk pnjm td..=p



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011