▸ u make me laugh..=p ... ♬
Tuesday, October 6, 2009
♥ posted at: @4:41 PM



ohh tak sangka awak masih jengah2 blog saya.. terima kasih ya.. saya sayang awk..=) ohh warna putih tak sesuai ye? jadi warna putih hanya sesuai untuk awak la ye.. ohh baru saya tahu.. tapi kan,nak tanye sikit,ade saya kesah?=p saya beli barang-barang yang berwarna putih tu guna duit siapa ye? duit saya kan.. jadi,awak ade hak ke nak persoalkan warna ape barang yang saya guna tu?saya rasa tak ade kan..

hurm.. lagi sekali awak bangkitkan soal ayat 'ade aku kesah' tu.. awak nak sangat ke ayat tu.. kalau nak sangat,ambil la.. saya tak heran pun.. kalau awk nak catat kat sejarah bahasa melayu,yang ayat 'ade aku kesah' tu adalah hak milik persendirian awak pun,tak apa.. saya tetap tak heran.. tapi,kenapa ye,saya tengok kat blog orang lain pun ade guna ayat itu juga.. tapi mereka tak kecoh macam awak..

lagi ape ek awak cakap? ha,akak saudara awak simpati pada saya ye? cakap kat dia,terima kasih,kak.. saya bangga kut.. huhu.. saya pula simpati dan hairan melihat cara awak makan.. agak pelik dan melucukan kawan2 saya..=p

p/s : haha.. penat tngn aku taip pnoh2.. hope awk ske n hargai ye.. muahxx!=p jgn prasan syg.. ko da xdew kwn,bwu nak cri bdk2 yg ko ktuk2 n pndg sbelah mata sblom nie.. mmg ptot kwn2 ko tngglkn ko.. klakar ble aku tngk ko nga trdesak cri kwn skunk nie.. haha.. ubh care ko mkn dowh.. xslere aku tngk..=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011