▸ kegedikkan terserlah.. panas!=p ... ♬
Sunday, November 8, 2009
♥ posted at: @12:29 AM


ohh cepat la abis exam.. aku nk tngok wyg!! sngt jeles ngn spe2 yg dah tngok cter pisau cukur.. err cter tuh dah 3 ary kuar oke.. aku nk tngok!! ohh aku nie kn gedik.. so hope la dpt mnambahkn skill kegedikn aku mlalui cter tuh.. ha!plus bole bljar cre nk kikis duet org, jadi pisau cukur or at least cre gne pisau cukur.. ahakz!

tp kn.. kdg2 aku pk,jadi pisau cukur nie best gak au.. ye'a,sape xnk hidop senang.. panas!=p hehe.. daaa.. bkn pompuan jer yg bole jd pisau cukur oke.. lelaki pown bole rite.. haa,datin2 kn suke ngn lelaki yg bdn seksis2 nie.. ketul2 punye otot.. mcm tuh gk la ngn datok2 nie.. baek dato' yg kaye mahupun datuk cucu cicit.. msty ske pompuan2 yg brgetah lg.. [err,aku dah mle mngarot nie..]..

ohh oke yg psti aku amat ske dngn lirik lagu ost filem pisau cukur tuh.. lagu E.R.T nynyian farah asyikin.. yeah.ble tngok2 zaman kite hdop skunk nie,btol ape lirik tuh.. taraf hdop tinggi dowh skunk nie.. n xde spe nk hdop sush.. tu sbb rmai yg jd pisau ckur.. panas!=p haha.. ske ayt tuh.. apepown lyn je la lgu nie..



Farah Asyikin-E.R.T[ost pisau cukur]

Perempuan kini harus pandai menjaga diri

Jangan buta berkasih sayang
Sebelum berjanji lihat dulu kuasa membeli
Tak inginkah hidup senang?
Jejaka rayu gadis
harapan indah dilukis
Mana dia jaminannya?
Bukan materialis
Kita hanya bersikap realis ekonomi rumahtangga
Panggillah apa pun gelaran
Pisau cukur mata duitan
Terpulang pada yang punya badan
Asal terjamin masa depan

(korus)
Inilah ERT ini ekonomi
ERT Ekonomi
zaman kini

Janji marah sekali jangan terima tanpa gerenti
Sesal dulu pendapatan
Lelaki pandai menyimpan
Perempuan pun mesti boleh
Buat dulu bersedia

Panggillah apa pun gelaran
Pisau cukur mata duitan
Terpulang pada yang punya badan
Asal terjamin masa depan

Ulang korus

Hari ini hanya kau satu
Esok lusa siapa tahu
Mungkin engkau satu
Perempuan
Ambil dulu sebelum terlambat

Wajah kan hilang manis
cinta suami kan terkikis
memang itu resam dunia
Biar hati terguris jangan biar diri muflis
kerna ringgit lebih setia
(ulang korus)

err pndapat aku yg kt ats tuh pndapat bdk2 skola oke.. sorry.. i'm still skool.. so,akal xde la pnjg sngt.. pk nk senang je kn.. ha,nie aku dah pnjg kn skit akal aku.. err kalo jd pisau cukur nie bkn nye best sngt pown.. oke mmg la korg akn hdop senang.. ape yg korg nk,sume dpt.. xyh nk sush2 keje.. but,ade mkne ker?? kesenangn tu bkn nye dtg dri usaha sndri.. so,xde pape nk di bangge kn.. mcm xde mkne jer korg hdop.. baek mmpos je dri kcit2.. [upss!trkasar lak..sorry=p]..

yg plg pnting,ble jd psau ckur nie,korg xkn dpt rse ape erti chenta sebenarnye.. ye'a,, yg pompuan mnggedik tuh cme nk duet + yg jntn kaki mlayan [knon bnyk duet] tuh plak cme nk body si gedik tuh = nothing oke! err,baek rse hdop sush luh.. bru brmkne hdop nie..

p/s : panas!=p haha..

Labels: , ,


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011