▸ kosong tapi bermakna.. ... ♬
Saturday, November 21, 2009
♥ posted at: @12:19 AM



ohh ohh dah lme xrenung langit mlm yg 'cerah' cmnie..
dulu aku tiap2 mlm msty akn dok ats tmbok uma
n renung puas2 langit mlm tuh..
ia sungguh chantek n mmberi mkne mndalam kpd aku..
tibe2 jer mlm nie gse gndu pd langit mlm..
ade org sukekan bintang@bulan kn..
kalo aku,aku akn plih langit mlm..
sbb kalo xde langit mlm,xkn ade bintang@bulan tuh..
lg satu,even mlm tuh xde bintg@bulan,
aku tetap rase langit mlm chantek
dan mmberi ketenangn mlalui kekosongn nye..
adush! rindu2.. tp skunk asek ujan jer..

susah nk tngok langit mlm yg 'cerah' tuh..=_="

"senyum lah pada bintang yg paling terang..
dan percayalah aku turut tersenyum pada bintang itu.."

p/s : xceli aku da lme xpat tngk coz mate aku melekat kt lappy nie.. huhuhu..

Labels: , ,


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011