▸ today.. [tajuk mls..hee~] ... ♬
Friday, November 27, 2009
♥ posted at: @6:12 PM


today? err best kot.. sbab akhirnya tercapai gak niat aku nak tengok cter 2012 ngn senario de movie2.. hee~ best2.. 2012 tu gempak la bile tngok cmne bumi tu hancor.. tp mcm yg korg sume ckp,ending dye xbest! mcm hape jer.. [xbaloi aku membeku lam pnggung wyg tuh..+_+"].. tp siyes ar,agk insaf n aku ampir nanes mase part jackson mcm dah mati.. T_T.. hee~ sengalkn aku..

senario de movie2 palk mcm biase ar,lawak2 bodo.. mmg tergelak bsr aku la tdi.. hehe.. tp aku rse yg bg humor lam cter tuh cume lan pet pet ngn mek siti je kot.. yg laen2 biase2 je n kdg2 mnjengkelkn.. siyesly aku xbpe ske ngn azli.. dye mcm over kot.. apepon lntak ahh.. jnjy aku enjoy jewp rinie..

ohh tadi aku kuar sorg2 je.. mama kebetuln nk g air keroh,so dye anta aku g melaka mall.. lepak sorg2 best gk.. tp kn td mmg xbole bla.. kebanykkn boyz dtg lepak melaka mall pkai baju melayu.. hee~ lupe lak arinie raye ek..

aha! pling best arinie aku dpt beli dua novel! hee~ suke2!=) novel ape? nty2 la aku cter.. kalo novel2 tuh best,aku syorkn kt korg okies.. k lh,aku mau mandy.. pstu tdo.. xnk pk ape2!

p/s : fon aku mmg diam je sepanjg arinie.. hurm,dye xnk msj aku? fine!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011