▸ balak sebelah! jgn usya gua bole..? *minah perasan! ... ♬
Sunday, December 27, 2009
♥ posted at: @10:37 PM


ahaha.. arinie gua puas kowt.. akhirnye gua dpt jugak lepas gian kat karok.. *karaoke.. siyes, gua memang layan feeling habis td.. lagu rock, lagu sedih, lagu tangkap lentok sume gua bantai.. sampai balak2 kat box sebelah pown usya2.. bile balak2 tu pandang2,gua buat muka ganas.. hahaha.. lantak lu org laa.. gua dtg arinie bukan nak cover2 ayu utk tackle lu org.. arinie gua frust.. frust sngt2 sbb minggu nie minggu last gua cuti skola.. so gua nak lepas tension kat sini.. bab2 balak2 bole blah!

urggghhh! gua tension sampai bile gua nyanyi lagu kak ziana zain, kening gua terangkat tinggi2 mcm dye gak.. fuhh! giler hayati arhh.. pastu dlm layan2 feeling tibe2 dtg si benu nie.. bile dye dah ade, gua jdi lagi giler..! gua layan lagu arigato ngan dia.. speaker box gua tu mcm dah nak pecah dah.. balak2 sebelah pown dah konpom reject gua dri calon awek.. haha!

lagu arigato dah habis.. benu suruh gua layan dangdut.. lagu goyang inul.. dye nak goyang2 kat situ katanye.. gua dgn suara yang dah serak2 nie pown slamber jer nyanyi lagu goyang inul.. muahaha.. jgn xpercaya tu lagu fev i sebenarnye.. *upss! tuka gua blek..! tp gua tetap ganas taw! haha.. bile gua nyanyi lagu tu gua perasan balak2 sebelah pandang2 gua balek.. erkk? tibe2 gua jadi termalu sndri..=_="

p/s : sory xde pic gua nyanyi.. benu kedekut xnk bg pinjam fon baru dye! cett!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011