▸ bende bodo yg aku buat..! =_=" ... ♬
Thursday, December 17, 2009
♥ posted at: @3:57 PM


arinie xkuar mane2 pun sbb aku ade tetamu.. makcik intan bersama kakak nye sje dtg nk ziarah aku.. ohh xlupe gak husband dye; pakcik ibnu gebang pun ade mnyebok skali.. hee~

even bape org je yg dtg tp riuh mcm sekampung yg dtg.. err reason dyeowg dtg senanye cuma 2 je.. bg si mkcik intan n pkcik ibnu tu sbb dye nk date kt sni.. *rumah aku slalu jd port baek punye utk couple2.. spe nk join? meh2.. haha.. akak plak sbb kne temankn adek dye tu n sbb nk bce komik kowt.. hee~

senanye ibnu nie pernah couple ngn aku sblom dye couple ngn intan.. smpai skrg aku sngt pelik mcm mne aku bole lepak je bile dyeowg date dpn aku.. hee~ citer lame,dah xde feel pown.. tp td tbe2 kuar sume cter2 lme..

psl mse zaman aku couple ngn ibnu la.. psl zaman player kteowg la.. psl gado rebut pkwe la.. *err tbe2 terasa terbodo jap bile smpai part tu.. haha.. siap si intan nie bwk surat2 chenta,surat gado dye lagik tuh.. *kalo bdk2 len ade lg meriah nie!=p n aku plak tbe2 bertukar mnjadi wartawan xbertauliah.. sje tnye soalan2 snsitip kt dyeowg.. dan dgn slamber gak aku cter pengalamn couple ngn ibnu nie.. lepak je la.. no heart feeling oke..

oke bile pk2 balek aku terasa bodo sbb prnah gado/perang dingin ngn intan dulu sbb dye couple ngn ibnu merangkumi ex aku.. mase tu dlm pale otak aku,aku dah set,even ibnu dah jd ex aku,aku still syg dye lg.. n xde spe pown di antre mmber aku bole couple gn dye.. selfish? yeah,tu la diri aku waktu tu.. tp ntah la.. aku tetap ngn pndirian aku.. berhari2 jgk la xtegur ngn intan..

yg plg aku xbole lupe,saat aku dpt berita yg ex aku couple ngn kwn baek aku sndri,aku nangis gile2 dari turun sekolah smpai la kat simpang jalan nk gie library awam jasin.. *urghh! malunye!! tutop muke cpt!=_=" oke,mse tu mmg ade pnonton xdiundang n aku bole wt bodo jer.. aku nangis smpai terduduk kt situ.. nasib baek ade mmbe2 aku yg laen tlg pjok n bwk aku msok dlm library.. over? mungkin tp aku rase sngt2 sedih waktu tu.. rase mcm di khianati oleh kwn baek sndri.. n plg aku xley trime,aku merupakn org terakhir dpt tau berita tu..

seminggu++ kowt lepas drpd peristiwa tu baru aku baek ngn intan.. mase tu kteowg dlm kelas kemahiran hidop.. ayt pertama kuar, "ko mrh kat aku ke?" *err aku xingt la spe yg kuarkn ayt tu dlu.. yg psti,lepas dah berckp ngn intan, hati aku mcm lepaskan satu beban sbb dah baek blek ngn intan.. ye'ar,susah dowh kalo gado ngn kawan baek sndri.. dah le mmg slalu akn jmpe dye pstu nk kene buat muke ketat jer.. penat taw!=_="

tulah sekali seumur hidop aku gado besar ngn kwn baek sbb lelaki.. *smpai skunk terasa bodo amat! aku harap xkn berulang lg.. xsuke laa gado2 nie.. sangat2 tdak best oke! hee~ oke,ckup cite lame..byk lg bende2 bodo yg aku buat mse form2 n form3.. nty2 bile tringt aku citer oke..

haha! pic perlu dihitam-putihkan..

1-pintu sntiase terbuka oke.. kami xbuat maksiat..! hee~
2-milo yg intan buat utk husband dye.. *mug kesygan aku tu weyh..!
3-err surat kabar yg disepahkn oleh budk2 nie.. ish..
4-nie pown sume dyeowg yg buat! *oke,tu tipu.. aku yg buat.. hee~
5-nie la bdk sengal dua ekor tu.. sorg mkcik intan,sorg lg pkcik ibnu..

aha! td mase mama balek,tbe2 mama cter kt kteowg...

mama : aritu mase ibnu dtg,jiran sebelah nie tnye mkcik..

muke kteowg dah pelik jewp.. jiran sbelah nie nk pinang ibnu jd menantu ker? hee~ sambung mama...

mama : dye tnye,sape yg dtg uma,bwk motor jagoh tu.. hensem budak tu kak.. bdn tough xmcm bdk skola pun.. agk2 bole xjd menantu sy? *err oke ayt last tuh auta semata2..

aku ngn intan serentak pndg ibnu, and then....

wakakakakakaka! bergema satu uma.. *gelak aku plg kuat oke..=p hee~

aku : ha! intan nak bangge la tu.. ishhh.. muke cmnie dikatakn hensem.. hape daaa..

intan : xde makne nk bangge.. ha,tu msty dah kembang dh tu.. konpom motor jaguh tu xmampu nk bwk dye dah..

ibnu : ohh xpe2.. dah dpt membe,kutuk2 pkwe sndri eyh.. kureng asam punye budak..!

hehe.. pastu aku kne tendang ngn ibnu sbb ckp muka dye mcm benggali jual karpet.. haha.. *serupa okies! percayalah..!=p

*sape terpikat??kentut cepat..!! haha!

arinie byk gelak2 la.. syg bdk2 laen xde.. bile nk lepak mcm dulu weyh..?! rindu korg sume..!! apepown next year last skola.. hope friendship kite sume kekal smpai bile2.. Dilla, Intan, Diba, Aina dan bdk sengal yg laen, nty bile dah besar,nak kawen jgn lupe org kelubi nie.. hee~ syg korg.. muah2!=)

p/s : td intan ckp,next year kite senior.. *muke jahat.. hehe..

p/s/s : aku n intan pernah dikatakan lesbian senanye.. haha! percaye x? percaya lah.. kami suke maen pelok2.. hihi.. ibnu pun jeles au.. pdn muke ko..!=p

p/s/s/s : to guest~ adakah entry nie menjengkelkn anda? kalo ye,ade aku kesah? haha.. trimalah hakikat yg aku msih di alam sekolah.. dan trima jgak la hakikatnye alam sekolah xdpt dipisahkn dgn kisah chenta,persahabatan n gaduh2.. err aku pasti sume org mngalaminye even sipi2 je.. kalo anda sndri xprnah mngalaminye,aku sngt2 brsimpati dgn anda.. krn anda dah trlepas saat2 indah nie.. knangan2 mcm nie bkn trjadi sbb aku gatal2 oke.. tp sbb ia mrupakn pengalamn aku.. dri pngalamn lah kite jd smakin matang kn.. aku xpernah budjet dewasa oke.. aku mngaku aku still bdk skola menengah.. so what?

p/s/s/s/s : err apsal byk sngt p/s nie.. oke,full stop!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011