▸ hot gimmick yg howt..! ... ♬
Saturday, December 12, 2009
♥ posted at: @1:13 AM


ohh ohh arinie aku tdo satu ary suntuk.. *chantek nye prangai! hee~ alaa,tu kire aku nk qada' tdo aku mlm smlm oke.. da le pnt bru blek dri walking2.. pstu xtdo satu mlm.. tp mmg aku sengaje xtdo.. semate2 sbb nk abiskn novel yg aku bru beli tu.. aha! skali lg aku brjaye trlepas drpd prasaan mmbazir duit beli novel mhl2.. =p


oke tajuk novel nie Hot Gimmick by shasfa alyahya.. senanye mse kt popular aritu aku cari novel laen.. aku cari novel Rooftop Rnat by Hlovate.. tp xjmpe lak.. sometime aku rse popular jusco mlaka nie dengki ngn aku au.. suke suki dye jew sorok kn buku yg aku tnga cari.. pastu bile aku ngn pokai2,suke suki dye gak nk pampang buku tu.. cett! boomm kg..! hee~

oke2,brbalik pd novel Hot Gimmick nie.. aku xde la fall in love in first sight ngn novel nie.. sbb cover dye trlalu simple.. n aku gse kalo aku xbce sipnosisnye,mmg aku xkn beli.. bile aku da bce sipnosisnye,perkara prtama melintas lam fikiran aku; cter psl bdk skola! ohh ohh msty best! hee~ aku gse aku mmg lbih addicted pd cter2 psl dak2 skola la.. *mybe sbb aku skola lg kowt..=p lg2 kalo ade psl gado.. msty sweet plus comel cter nie..

cter nie psl dua org sahabat yg dah lme trpisah ats sbb2 trtentu.. stelah 5 tahun,dyeowg brtemu smula tnpe mngenali antre stu sme lain.. lbih truk lg,dyeowg mnjadi musuh ketat di skola! *cre dyeowg gado mmg baeekkk punye arh! hee~ byk kejadian telah brlaku dlm hdop msing2.. namun perasaan yg disimpan kemas dlm hati dyeowg slame nie mkin lme mkin kuat brtahan.. aku xnk cter scre trperinci lg.. korg kne beli novel nie bru la phm..

drpd novel yg telah sy kaji,sy telah dpt mngenal psti bberapa pengajarn.. *ehh chop2! nie cre nk jwb paper BM bhagian novel daaa.. hehee.. oke2,drpd novel nie,korg akn sedar bhawe stiap mnusia ade kisah silam msg2.. ade rahsia yg trsmbunyi dlm hati msg2.. rhsia tntg perasaan.. even dlm family,msih byk lg rhsia yg blom trbonkar.. siyesly setiap wtk dlm novel nie ade rhsianye.. mnusia yg sntiase memakai topeng mnutup kebenaran; itu lah kita kn..

tp novel nie ade kelemahan skit kowt.. fes,psl cover dye.. *aku mmg xske! sorry..=_=" mcm xsesuai utk cter psl bdk2 skola kn.. yg kedua plak,mse bce novel nie aku mcm lost skit.. mcm sesat pon ade.. ade kekeliruan di bhagian prtengahn cter nie.. tp overall novel nie okey la..

apepown novel nie brjaye wat aku nanes kowt.. bkn psl chenta2 antre hero n heroin.. tp psl kluarga.. hmm.. ntah la.. tbe2 jd snsitip bile smpai bab tu.. tp aku kuarkn 2titik air mate je oke.. xlebeh pon.. *dah 16tahun aku thn.. xkn skunk nk mngalah..!

k lh,nk tdo nie.. gudnite..

p/s : mse nk tulis entry nie aku mmg blur gle.. sooo sorry kalo pnympaian psl novel nie xtepat oke.. aku xtau ape aku mrapu tu..

ade bdk ckp,kalo xtau cmne nk cter, cter je mcm nie "novel tu buat sy amt ngntuk tp sy bce jgk.. wtk2 lam novel tu mcm PISANG ja..hahaha" cett! mengong tol dye nie.. hehe..


p/s/s : sume novel yg aku promot slame nie bkn kluaran alaf 21 oke.. xminat!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011