▸ sape giler novel? bole la bce entry nie.. hee~ ... ♬
Friday, December 4, 2009
♥ posted at: @2:09 AM


oke dlm entry nie aritu aku jnjy nk syorkn novel tuh kalo best kn.. aku da abis bce da due2 novel tuh.. n trbukti pilihan aku tepat.. due2 novel tuh mmg best! hee~


fes,novel Baju Pengantin Mak Andam.. oke aku dah lme trtarik ngn novel nie.. jatuh chenta pndg prtama lagi.. tp dsbbkn poket kuar rama2 jer,so xpat la aku pinang novel nie.. [ceh! ayt.. hee~]..

kata heroin : "sekeras2 aku,seselamba mana pun aku,aku masih perempuan.. yg tahu malu bila tiba bab nak luahkn perasaan.."

kata hero : "biarpun dye serabut,dye kusut,dye jiwa kacau,dye suka teh tarik mamak sekalipun,pd aku dye tetap istimewa.."

citer nie psl dua org sahabat yg mulakan prsahabatan dyeowg ngn perasaan benci,xsuke antre stu sma lain.. tp bila dah kenal hati budi msing2,mula timbul satu perasaan yg istimewa tnpe dyeowg sedari.. [tu la,len kali jgn mmbenci.. nty konpom jtuh chenta daaa.. hehe..].. yg best nye ngn cter mse tngok dyeowg gado.. mmg gns.. mmg lawak.. haha.. tp ade gk bab2 romantik.. tp tu pown dlm cre trsendiri.. zain slalu kata sayang dan cinta.. tp aleeya tetap buat blur sbb dye xtau bagaimana nak tempuhi alam chenta lg slepas prnah dikecewakn.. apepown,bace la baru korg bole jth chenta ngn novel nie..=)

novel kedua lak novel Dengan Sepenuh Hati.. err aku beli novel nie scare xsngaja.. dah trlanjur ade duet lebih.. tngok cover pown mcm comel ja.. hee~

dlm novel nie korg akn temui manisnya persahabatn mse skola.. prsahabtan yg sbenarnya mngndungi perasaan yg istimewa.. org dewasa mngkin mnggelarnya cinta monyet.. semua org anggp cinta monyet xkn kekal.. namun jika mmg dah jodoh dn di iringi kesetiaan,pasti akn kekal smpai ke jenjang pelamin.. itu lah yg telah dibuktikn oleh penulis novel nie.. slaen tuh,dlm novel nie jgak,korg akn dpt selami perasaan ank2 yg tdk dipedulikn oleh kluarga lantas mnagih kasih syg drpd org laen yg brgelar sahabat.. bace lah,bg aku novel nie ade manis nye..=)

haa,tu sume pndapat aku la.. kalo korg da beli nty n tbe2 rse xsesuai ngn jiwa korg,harap maaf.. jiwa kita berbeza oke.. aku cume syorkn je.. hee~ oke lah,bubuy!=p

p/s : novel 1st : benci ==> chenta..! novel 2nd : hidop chenta monyet..! hahakz!=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011