▸ you jump, i jump! T_T ... ♬
Sunday, December 27, 2009
♥ posted at: @1:26 AM


aku baru lepas layan movie titanic kat tv2.. sobs.sobs.T_T mcm biase la,melalak utk kali ke bpe ntah.. touching oke.. haha! ha,gelak kan aku.. sepak laju2 kang!=p

erm.. nie kali ke-3 aku tngok citer nie.. tp fes time tengok straight abis satu mlm.. slalunye kn dye siarkn smbung2 2 mlm.. dlm 3 jam 30minit aku terikat dpn tv.. nak terkucil pown kaki xnk gerak2.. nie pown baru blek dri toilet.. *oke tu tipu.. aku blom gie lg.. hee~


aku rase nie laa movie chenta&romen yg plg aku minat.. ahakz! sjak dlm prot mak aku kowt.. denga jer citer titanic akn disiarkn, konpom aku buat temu janji dpn tv awl2.. punye lah minat.. huhu..
pndapat aku tntg movie nie?

1-
oke, nampk sngt kn mse zaman dulu pntingkn darjat,kekayaan,kejayaan dlm hdop n bla bla bla.. hidop org kaya = borink nk mmpos! hidop org miskin = exciting oke! *oke tu dlm filem je laa.. huhu..


2-
aku paling geli ngn babak Jack ajar Rose care meludah mcm lelaki.. eeuhhhh! xbole bla oke.. soo disgusting! lgi2 bile Jack telan balik kahak dye tuh.. tp still ade baki kt tepi mulut.. *aku tenga taip nie pown da mule kembang ank tekak..


3-
bg aku babak yg paling romantis mase Jack n Rose berdiri kat ats palang ujung kapal sambil depa tangan.. dyeowg bayang kn dyeowg tenga terbang di awanan.. huhu.. best nye~


4- err babak romen plak mse Jack lukis Rose dgn Rose hanya memakai kalung 'Heart of The Ocean' jer.. aku ulang ea,hanya memakai kalung tu sahaja.. ahakz! kalo korang sndri [boys only] dlm keadaan tu bole ke focus on drawing tuh.. hihi..

5-
err err aku nak Jack Dawson jadi buayafrend aku bole x? huhu.. he's soo protective oke.. mmg safe giler kalo dpt bf mcmtu.. *tnga bygkn aku jd gf Jack.. hihi..


6-
byk gile kn babak kissing-kissing dlm filem nie..? huhu.. mmmuuaahhh!!=p


huhu.. tu la sikit pndapat aku tntg movie nie.. *i'm dying to watch this with the person that i love.. uhhh.. haha! ape2 pown mmg aku suka thp cipan kat movie nie.. xkesah laa org nk kata movie nie xbest ke,dah lapuk ke.. in my heart,it always be no 1!=)


lagu tema filem nie pown best! n aku tenga layan jer mase taip entry nie..




Celine Dion-My Heart Will Go On

Everynight in my dreams

(tiap malam dalam mimpiku)

I see you, I feel you

(ku terlihat mu, ku dapat merasakannya)

That is how I know you go on

(begitulah ku kenali cara kau meneruskan)



Far across the distance

(jauh di seberang jarak yang memisahkan)

And spaces between us

(dan ruang di antara kita)

You have come to show you go on

(kau datang menunjukkan cara kau meneruskan)


Near, far, wherever you are
(jauh, dekat, di mana saja kau berada)
I believe that the heart does go on

(aku percaya hati itu kan terus menyala)


Once more, you open the door

(sekali lagi kau memberi ku ruang)

And you're here in my heart

(dan kau di sini, di dalam hatiku)

And my heart will go on and on

(dan hatiku terus menyala dan menyala)


Love can touch us one time

(cinta bisa menyentuh kita sekali)

And last for a lifetime

(dan takkan berakhir selagi ada hayat)

And never let go till we're one
(dan tak mungkin berpisah hingga kita menjadi satu)


Love was when I loved you

(bercinta pabila aku telah menyintai mu)

One true time I hold to

(di suatu masa ku berpegang padanya)

In my life we'll always go on

(dalam hidupku kita kan sentiasa meneruskan)


near, far, wherever you are

(jauh, dekat, di mana saja kau berada)

I believe that the heart does go on

(aku percaya hati itu kan terus menyala)

Once more, you open the door

(sekali lagi kau memberi ku ruang)

And you're here in my heart

(dan kau di sini, di dalam hatiku)

And my heart will go on and on

(dan hati ku terus menyala dan menyala)


There is some love

(namun terdapat cinta)
That will not go away

(yang tak mungkin meninggalkan kita)


You're here, there's nothing I fear

(selagi kau di sini, ku tak merasa gentar)

And I know that my heart will go on

(dan aku tahu hati ku akan terus menyala)
We'll stay forever this way

(kita akan terus begini selamanya)

You are safe in my heart

(kau akan sentiasa di hatiku)

And my heart will go on and on

(dan hatiku akan dapat meneruskan)


huhu.. oke,layan laa lirik ngn lagu tu.. *alaa korg bukn bukk pown kn video yg aku tepek kn tu.. hee~ k lah,aku nk gie sambung keje2 lam toilet.. err phm2 je laa da xtahan nie.. haha! bubuy~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011