▸ kisah si TEMBIKAI punye budak ... ♬
Friday, January 15, 2010
♥ posted at: @6:03 PM


ustazah aku ajar aku ngn budk2 kelas, jgn free2 jewp tambah dose ngan mencarot.. bile marah tuh, jgn keluarkan perkataan2 spt 'bab 1', m*mp*s, hanjeng, lancar [sebut dgn gaya org melaka oke] dan laen2 yg seangkatannya..

ustazah aku menyeru kami bersatu padu dlm menjayakan kempen anti-carotan.. oke, utk elakkan mencarot, ustazah aku suruh sebut TEMBIKAI ke BIJIK EPAL ke, JAMBU BATU ke.. hoho.. pelik tp aku dah try.. n kepuasannya sama spt mencarot.. siap bole mendtgkan gelak lagi.. xjadi nk marah taw.. huhu..

oke, aku try mende alah nie secara spontan sebenarnya.. masa dlm kelas agama laa.. aku tengah borak2 ngan budk gemuk a.k.a si Aina.. tibe2 dtg budk sengal a.k.a si Ajiz kacau aku.. dye amik diari kecit aku ehh bukan, buku catatan kecit aku pastu tayang2 kat budk2 lain.. siap baca n gelak2 lagi.. aku terus rampas balik n jerit "TEMBIKAI PUNYE BUDAK!!"

oke, aku betul2 spontan.. siyes! budk2 laen sume dah gelak kan aku.. mengong! agak segan tp bangge laa jugak kowt sbb dah praktik kan ajaran ustazah.. huhu..

p/s : ustazah aku yg sorg nie kalo gelak, mmg none stop! kteowg gelak pown sbb tengok dye gelak.. haha!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011