▸ to novelis BLOG PRIASETIA.. u make me smile..=) ... ♬
Saturday, January 2, 2010
♥ posted at: @7:24 AM


7:24.. huhu.. tabiat baru ke mulakan entry ngn masa? ntah laa.. apepown, selamat pagi Malaysians!=) bngon2 sume! hoho.. konpom sume bgun ngn muka sembab,air liur meleleh2,taik mata bertepek2.. hehe.. *ngaku je la tuh aku..+_+"

bukan ke aku baru jewp ckp xkn ade entry baru dlm 2 ary nie..? hee~ ape bole wat, tangan gatal nk publish entry.. lebih2 lgi aku baru jer habis baca novel BLOG PRIASETIA karya ANUAR KAMARUDDIN.. aha! dye nie tuan punye BLOG INI juga..

mula2 bace novel nie... err aku rase agak borink.. *sorry encik anuar..T__T sebab, kaitan2 antre watak2 dlm novel tuh aku dah dpt agak.. hee~ klise citer org melayu.. n byk sngt kebetulan dlm kaitan hubungn.. but,it's okey lagi.. aku tetap terus kn pmbacaan..

lepas tuh,aku agak lost sikit bile tibe2 jewp muncul watak Aminah n her family.. plus ngan history family tuh yg kebetulan ade kaitan dgn keluarga Azroi.. tp it's still okey.. dah lme2 ckit aku paham.. hee~

aku mula jadi excited bile Yuni dah bertemu dgn Richard.. huhu.. pertemuan dyeowg mmg sweet, lucu n sangat2 comel!=) aku mmg dpt bayangkan yg Yuni tu seorg gadis yg sngt comel lagi2 bile dye kalut dpn Richard yg suke usik2 dye.. N Richard pulak seorg mat salih yg sngat tampan! hee~ name pown mat salih.. kacuk ngn org indon plak tuh.. best nye~ nak bole..?=p

bile dah nak akhir2 tuh, mcm biase laa.. segala rahsia terungkai disebabkan satu blog.. iaitu blog Priasetia.. huhu.. what a creative story!=) n nak tau x.. aku akhiri pembacaan aku dengan senyuman..=) sbb.. ending dye cukup comel.. urm.. fall in love with diz book too!

to encik anuar kamaruddin, err blog mcm Priasetia.blogspot.com tu wujud x? i mean, blogger mcm tuh.. dye jiwang.. dye romantis.. ahakz! i loike oke..=) yg pling penting, Priasetia mngajar aku supaya jujur dlm tulisan kite.. dye curah segala perasaan dye dlm blog tuh.. tanpa mngambil kesah tentang ade ke tidak pmbacanya.. yg penting dye dpt puaskan perasaan dye n jujur pd diri sendiri.. huhu.. tu sbb nye aku rase mcm blog tuh wujud btol2 lak.. hee~

p/s : aku tertarik ngn novel nie sbb ia ade kaitan dgn dunia blog nie.. lg satu, covel nye warna pink oke! hoho.. soo adoroble!=) n jambu~

p/s/s : thankz to aki sbb dye yg gitau psl novel howt nie!=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011