▸ Berita Terkini yg Tak Betol *panas2!=p ... ♬
Tuesday, February 16, 2010
♥ posted at: @10:03 PM



Melaka, 16 Feb 2010 - dilaporkan terdapat 4 org kanak2 riang terlepas dari Hospital Sakit Jiwa Kepala Tak Betol tengah hari tadi.. mereka telah melepaking di Taman Muhibah, Jasin.. "Dyeowg fikir taman tu bapak dyeowg yg punye.. habis budak2 kecit yang tengah sedap2 main polis entri n main boyan dihalaunya," kata seorang makcik yg menjadi saksi kejadian memalukan tersebut.. tidak lama selepas memberi kenyataan itu, makcik tersebut telah mati dibunuh oleh mereka.. ish3, kesian..

kanak2 riang tersebut sebenarnya telah mencapai umur sekitar 17 tahun dan 19tahun.. malangnya, mereka sangatlah tidak sedar diri bahawa mereka dah TUA..

budak2 kecit yg tengah sedap2 bermain itu telah disepak dan ditendang agar berambus dari kawasan taman itu.. *ish2, kejam sungguh kan para pembaca..? lebih teruk lagi. segala permainan yang disediakan di taman itu telah dirosakkan oleh mereka.. contohnya, boyan2 di taman itu telah terputus akibat KEBERATAN badan mereka yg melampau.. gelongsor2 pula telah terpatah akibat KEBESARAN badan mereka.. dan macam2 lagi larh..

akhirnya bencana taman permainan ini dapat dihentikan pada pukul 4 petang.. terima kasih kpd para kakitangan Hospital Sakit Jiwa Kepala Tak Betol yg sangat lah cekap..

kanak2 riang tersebut ialah :

1- Adibah Mahirah bt Abdul Latiff [17 tahun]
2- Nurul Aina bt Kamarol [17 tahun]
3- Mohd Amirul bin Abd Zahar [19 tahun]
4- Izzaty Haziqah bt Mohd Nadzar [17 tahun] *ehh aku kan?=_="

sekian laporan berita terkini Hospital Besar Sakit Jiwa Kepala Tak Betol.. *ishh, pnjang tol nama hospital nie..

p/s : aku mengarot ke..? sorry-lah kepala kureng hari nie.. eheh!=_=" apepown kalo ade mane2 budak SMKIS ternampak kegiatan tidak bermoral kteowg kat taman permainan tadi, buat2 tak nampak sudaaa okies.. malu2!=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011