▸ gua SPM lom abeh, mane bole kawen. atoi~ ... ♬
Sunday, March 28, 2010
♥ posted at: @6:56 PM



ahahah! kata-kata aku makin tajam skunk.. cakap maen lepas je.. aku dah malas nak jaga hati org lagi.. juz go to hell! me or you? ahakz! malang sungguh ko kenal zaty yang sekarang nie.. zaty yang dulu dan sekarang jauh beza oke.. damn! lantak lah..


ohh yeah, aku dah tengok Evolusi KL Drift 2.. err bole la layan.. xde la gempak mana pun.. tapi better dari yang first tuh.. eheh! err ade satu babak tuh aku xbole bla dowh.. rasa nak nangis je.. babak Farid Kamil & Scha kene pukul ngan geng-geng jahat tuh.. siyes rasa kesian giler sebab Farid Kamil cacat dalam citer tuh..


kat MBO tadi ade program2 pasal perkahwinan like pertandingan mengandam, promote butik-butik perkahwinan, etc.. mase aku nak balek tuh, lalu la kat red carpet yg diletak tengah2 antara booth-booth tuh.. tibe-tibe ade sorang mamat nie promote kek untuk perkahwinan kat aku ngan member aku nie.. siap dye kata, "nanti bile korang dah nak kahwin, bole lah tempah kat kteorg oke.".. huh? kami? kahwin? hahah! bengong tol, aku SPM pown belum lepas lagi daa..


hari nie, awan mendung masih melekat pada aku.. tambah siket ngan hujan renyai-renyai.. ohh tunggu bile nak kuarkan kilat & petir je nie.. malang lah sape-sape yang terkene tuh.. ingat, zaty skunk tak kan jaga perasaan org lagi oke.. 


sorry, aku berubah.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011