▸ let's call it a day. ... ♬
Wednesday, July 28, 2010
♥ posted at: @11:27 PM



urghh! hari nie macam penat sikit kut.. aku punye hormon xstabil skunk nie.. dengan senggugut lagi.. hatoi~ tadi ade exam chemist.. apak arhh! aku rase kali nie pecah rekod aku yang tak pernah fail chemist uhh.. soalan dye tadi sikit punye marvelous! yang pasty aku dah burnt 40 markah free-free jewp sebab xjawab langsung.. sekse dowh nak jawab dalam musim senggugut nie.. +_+

oke, lupekan pasal chemist uhh.. tadi, kat library dalam tengok 'dye'! pastu time koku, dapat diri sebelah 'dye'.. dapat cakap ngan 'dye'.. hahakz! mak suke u~! *ohh oke aku dah terikut care shuk cakap.. pfftt! 'dye' macam biase lar, sentiasa comel.. hee~

time koku tadi, kteorg kene kemaskan taman angkat.. what the..? sejak bile ye kadet bomba skola aku uhh ade taman angkat? =_=" so, dengan sakit-sakit aku tu pon, aku ikot la tolong sikit-sikit.. bukan sikit, tapi banyak! hatoi~ ade budak uhh datang harap tunjuk muka jewp.. baek xpayah! GRR!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011