▸ aku Zaty yang gemok. so, what.? ... ♬
Wednesday, September 22, 2010
♥ posted at: @10:58 PM



hari nie 22 sept rite? ohh baru aku teringat hari nie befday mak aku. teringat pon sebab terbaca list befday kat blog aku nie. teruk kan aku.? hahak. wanna know something? hari nie pown befday zahin. shittt! teringat pulak kenangan lama. ahh juz forget it oke.!

dah lah aku tention ngan kebiolan menjawab paper Bio tadi. nie ditambah pulak ngan tention sebab Mr.Randy uhh cakap aku gemok. dye tengok gambor raye tadi. damn! baju uhh lah yang buad aku nampak terlebih gemok. bile member-member aku cakap aku gemok aku tak kesah kot. tapi bile balak sendiri dah komen camtu, i guess i need to do something. tak nak makan terus bole.?

esok tak de exam. so aku tak nak pegi skola. bole kan.? hee~ zaty nie tak sedau lagi gak nye. teacher Ling dah nak antar surat amaran yang kedua uhh. tapi.. ade aku kesah.? nope! i don't care at all. wee~

tadi aku open blog nie jap. kejap je kot. pastu private balek. ntah lah, aku belom ready kot. rasa macam takot pulak bile nak bagi public people baca tulisan aku. maybe one day or one night aku open la balek blog nie oke.

k lah, chow dulu. sejak akhir-akhir nie asek rasa ngantuk jep. adios.!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011