▸ kegilaan AJ's~!^^ ... ♬
Saturday, September 25, 2010
♥ posted at: @10:49 PM


ngee~ hari nie best giler kot.! lepaking n berayaking kat umah Ain Farhana a.k.a kak long kami the AJ's.. hee~ dalam AJ's, Ain as along, Anis as angah, aku as alang, dila as uda, myn as ateh, ainnur as achik and last but not least dak bil as ucu.. haa.. ramai kan adek beradik kami.? ngee~ =)

tadi, Ain ajak berayaking kat uma dye.. aku & myn pegi naek kete anis.. dak bil & dila dtg lambat dari kiteorang.. so, dapat lepak 5 orang jep.. huhu.. T.T ade dua perkara yang aku suka kat umah along uhh.. first, mak dye sporting GILER kot.. bak kate mak along, "lepak arh~" hahah.. second, ade kucing gebu kat uma along~!! i loike oke.! ngee~ tapi sayang, nama kucin uhh bodo.. hahak.! cian tol larh.. Anis dah static jewp bile ade kucin uhh.. heheh..

name jep nak gie beraya, tapi aku rase macam umah tuh da jadi hak milik kami selamanya.. memang gamat + gempak + kecoh giler kot tadi.. dengan lawak-lawak poyo yang along & angah buad tuh.. pastu siap ade adegan ala-ala hindustan maen kejar-kejar sampai belakang uma.. hahak.. adegan tuh patut bawah 18 taon ye.. tapi ade pulak anak jiran along yang ternampak.. malu kot.! haha.. yang lagi siodd, Anis & along bole rakam adegan-adegan tuh.. hoho.. memang sengal giler arh..! =)

ehh ehh adegan keganasan pown ade oke.. dak myn kene paksa amek gambar.. along memang ganas giler arh time tarik dye tuh.. aku tengok pown dah kecut dah.. huhu.. akhirnye berjaya jugak buad myn amek gambar same-same and siap bole buad pose chumil ala-ala tikus gitu.. hahak.! adegan aku pulak dah jadi macam orang kene histeria + kene rogol.. hahaha.. kalau dah lepak same-same memang kegilaan kami terserlah.! tak leh aku nak bayangkan time pegi bercuti same-same nanty.. huhu..

citer jep tak best kot.. nie aku nak selitkan gambar-gambar yang sempat kiteorg amek tadi..


wee~ 
tu lah pose myn yang chumil ala-ala tikus uhh..
i loike! ngee~
we're a part of of AJ's! =)


ainnur buad tanduk kat pale ku~ T____T
Anis dengan gaya poyo tahap dewa dye uhh.. but i loike jugak! =)
myn bajet comel!! hahak!
aku je yang cool.. haha.. padahal aku tenga segan tahap cipan tuh.!
sebab tuh byk gambar yg nampak aku macam kaku jep..
huhu.. =_="


paling suke gambar nie.!! ngee~
we're proud to be the AJ's!
=)


wee~ 
akhirnye dapat juga bergambar dengan Anis..
suke! suke! =)


hahaha.. 
sengal giler gambar nie..
keje along arh nie..


heheh..
pandangan Anis sesangatlah bajet.!
macam pandangan ibu mertua kepada menantu bukan pilihannya pun ade..
kehkehkeh! =))


hahah..
si tikus yang dibuli oleh along~~
=p


Anis yang kejakunan bile tengok dalam bilik along ade whiteboard..
ngee~


nie pantun atok along untuk nenek dye..
huhu.. iye lah tuh.. 
ape pown sape punye tangan tu ye.?
tak tau.. tak tau.. =p


ABCDEFGH...?
erk! along belajar sampai situ jep?
hahaha..
permandangan belakang umah along yang serba indah ye.! 
ngee~


nie lah keadaan along setelah dikejar oleh aku..
hahahak.! memang giler arh time nie..
dengan kaki ayam kiteorg maen kejar-kejar..
macam budak kecit.! ngee~ 

huhu.. hari nie penuh dengan gelak-gelak.. harap aku tak nangis-nangis lak lepas nie.. =) kenangan hari nie memang antara yang the best arh dalam taon nie.! suke sangat-sangat.. thanks to all the AJ's siblings.. u make my day today totally HAPPY and GEMPAK.. hahak.. sayang tol dila and dak bil tak de tadi.. kalau tak, mesty lagi best rite.. ngee~

k lah, guwe mau chow cincau dulu.. adios! I heart AJ's.!! =)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011