▸ new friend.!^^ ... ♬
Friday, September 24, 2010
♥ posted at: @4:55 PM



ohh ohh dapat kawan baru meyh~ ehh suke hati aku lah nak kecoh-kecoh pown.. ngee~ =)

name dye risa.. budak tecit nie form 4.. tapi.. dye matang giler kot.. bile borak ngan dye, tak terasa macam dye bawah aku pown.. or memang aku yang tak matang kot.. hahak.. emm, aku kenal dye kat FB.. dye nie awek kpd magnet.. ehh now she's his ex gf i guess.. aku rase aku penah tulis pasal magnet tu.. hurmm.. i'd never thought he would do such thing to risa.. i mean, dyeorg dah lame kot couple.. then tup tup kantoi dye ade awek laen.. durhh~ biase lah kot.. name pown lelaki rite.?

malam tadi dapat borak panjang ngan risa nie.. dye citer pasal ape yang dah terjadi antara dye n magnet uhh.. but, not from a to z lorh.. maybe she's not ready yet.. tapi tak pe, aku tak kesah pown.. lagipown ape yang aku bole tolong dye skunk, just dengar masalah dye and bagi kata-kata semangat jep..

bile tengok keadaan dye skunk nie, aku teringat keadaan aku mase zahin tinggalkan aku dulu.. hurt! really3 hurt! aku penah lalui bende yang sama.. so, aku paham kesakitan yang hati risa tengah rasa skunk nie.. tapi.. aku tau risa bole lalui semua nie.. insya Allah dye kuat.. lagipown girls lagi tabah daripada boys rite? ngee~

risa always smile =) but i know, deep inside her heart, surely she's crying badly..

hope she'd be strong.. and.. welcome to my friendlist dear.! ^^

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011