▸ dear brain, sorry for overloading you. ... ♬
Friday, October 29, 2010
♥ posted at: @12:18 AM


long time no see huh? ngee~ makin hari makin sebok meyh~
-__________________-" terasa sesangat lah penat.. tapi, tape tinggal kurang dari sebulan jep.. so, be strong zaty! ^^

sebenarnya aku tade lah hot story yang aku nak story-mory kat sini.. aku nak tepek gambar mase pi study kat library sabtu lepas.. huhu.. suda lame kan? tapi, ade aku kesah? hee~


lokasi : bilik solat library.. *jangan tanye nape aku tak solat.=p*
ohh ye, angah kelihatan sangat suci dengan telekung tu ye.. 
macam ade nur keibuan.. 
hahak! proper kan aku cakap camtu? >,<


kanan : si Along yang kuat memuli adek-adeknye..
kiri : si angah yang poyo dan suke malu-malu kambing sendiri..
heheh.. jangan mara haaa.. =))


adakah angah sedang merindui abang ngah kami? 
uppssss! hahak.. 


hahah.. 
malu-malu kucin pulak..
sape minah nie ha?
aku tak kenal kot! huhu.. >,<"


serabotkan? nie baru kat library..
kalau kat rumah, lebih terok.. percayalah..
huhu..
tak sabar nak bagi cuti kat brain aku! =p

sekian, aku mau tido.. 
beruk-beruk suka cari kutu, 
tata! titi! tutu!
hahah..
best pulak pantun tu..^^

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011