▸ seronok tak? <------ ayat along~ ... ♬
Saturday, October 23, 2010
♥ posted at: @5:42 PM



hahhh.. hari nie aku penat! hoho.. penat apenye zaty? takat ngadap add math beberapa jam tuh tade hal lah kan.? -_______________-"

aku penat ngadap buku or aku penat gelk-gelak ngan dak angah ngan along tadi.? aku rase reason yang second tu lagi munasabah. hahah.

hari nie aku lepak kat library. ceh~ dah lame kot tak jejak kaki kat situ. teringat lah pulak zaman dulu-dulu. ahh sudah~ tak mau cakap pasal zaman yang dah tak bole ulang balek tuh. pliss move on zaty!

it just that aku perasan something berbeza antara zaman budak-budak sekarang ngan yang pada zaman aku. dyeorg dah takde lepak tade tujuan @ dating buat dosa kat library. macam berbeza giler kot ngn zaman aku dulu. ape, sekarang budak-budak sumer lepak kat DP and MP kep.? uhh~ semakin maju yek seiring dengan MELAKA MAJU.! hahah.

then, zaman akan datang budak-budak sumer lepak kat mane pulak.? KL terus.? mungkin. hurmm. rase macam nak nangis bila tengok perkembangan sosial remaja kita. *ececeh~ poyo lah pulak!*

otak aku yang semakin tepu ngan isi kandungan buku tu terubat jugak bile angah ngan along bukak perhimpunan agong pasal chenta-chentun. hahak. ape dah~ tapi EXTRA-BEST kot bila dapat kenekan dak angah tu. lalala~ malu-malu kambing pulak dye. hahak!

k lah, daa~ mau mandy!!! >,<

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011