▸ HAHA! kau, sangat pathetic! ... ♬
Tuesday, November 2, 2010
♥ posted at: @7:14 PM



HAHA! lough out loud! cepat-cepat gelak ngan aku.. sebab, aku tengah rase yang life nie tersangat lah kelakar kan?

kalau semalam kau happy giler-giler kot.. tak mustahil, esok nye suda nanges-nanges, melalak guling-guling.. hahahah.. begitu cepat nasib bertukar dan mempermainkan kita.. atau pown, kita sebenarnya yang mempermainkan nasib kita? hmm.. tak tau lah kan..

ohh ye, diri aku teramat lah pathetic sekarang nie.. BIG BOOOOOO to you, zaty!
-____________________-" aku tak tahu nak hadapi ESOK cam mane.. aku nak lari tapi tak boleh.. aku kene hadapinya jugak!

chill lah zaty.. dah banyak kali kot hadapi mende nie.. aku boleh kot.. tapi kenape ye, setiap kali berlaku kesakitan tu tak jugak berkurangan? hmm..

doakan aku okay.. =')

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011