▸ our life is full of stories :) ... ♬
Monday, December 12, 2011
♥ posted at: @8:54 PM


hello peeps ! hari nie nak buat entry bergambar je. enjoy !

03December2011




hang out dengan Yaya, Baby, Aina dan lain-lain. time nie lar aku pergi tengok movie Ombak Rindu yang buat aku berombak-ombak dalam panggung tu. haha. then, kiteorang pergi karaoke ! pehhh puas la jugak lepas gian karok. lagi-lagi dengan Aina tu. masing-masing nak jadi 'Ziana Zain' cetak rompak kannn. kelassss kau Jahhhh ! haha.

04December2011





our teacher Salwana's wedding ! hee. aku pergi dengan Yaya dan Shafiq. kiteorang naik bus ramai-ramai campor dengan budak kelas lain. kiteorang ada bawa hadiah tapi lupa nak tulis dari kelas S12P4. huhu. ngekkk tol kan.

08December2011


birthday Nadia a.k.a budak kecit bilik depan ! akhirnya budak tu 18tahun juga. tapi perangai still macam budak umur 8 tahun. ahaha. kiteorang jahat kot ngan dia. satu hari pulau kan dia. then, sorok kan semua baju-baju kuliah dia just tinggal kan satu je. itu pun baju yang paling dia tak suka. haha. malam nya, buat surprise dengan kek kat dia. hee.

10December2011


weekends lepas aku balik rumah. and Yaya pun ikut balik rumah aku ! best3. XD hari sabtu tu aku lepak kat mp&dp dengan dia seharian sampai malam. we walk. we talk. macam-macam cerita keluar kan? hee. then, petang tu jumpa si ploop2 ngan cha'om sengal uhh. dyeorang outing. ada badut-badut buat persembahan. kiteorang pun sebok-sebok la nak ambil gambar. haha.

err err aku rasa takat tu je la kott. next time jumpa lagi peeps ! byeeeeee.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011