▸ thank you for today, dear. :) ... ♬
Tuesday, December 27, 2011
♥ posted at: @1:55 AM


can I start the story with ONE BIG SMILE ? :))))))))))

seriously, aku happy gila hari nie. first, dah balik KMM. hee. lepas dah rindu aku kat dia tadi. 3 hari kottt tak jumpa. *gedik*

second, aku dapat surprise dari dia petang tadi ! A box of Chocolates ! special one okey. ada tulis nama aku, nama dia and 4ever. uhuhu. ^^

here's the pic.



third, masa malamnya pulak, aku pulak yang buat surprise untuk dia. hee. A box of chocolates too. my dear. hope you'll love it as much I love your present. :) plus, aku ada bagi lukisan aku. ehem. takde lah cantik mana tapi, janji ikhlas kan syg.

and here's the pic of my chocolates for him.



forth, selain daripada coklat, aku dapat satu lagi hadiah dari dia. rantai ! loket hati. I'm in love with you dear. thank you soo much. aku kan.. jarang sangat dapat hadiah daripada orang yang tersayang. so, sebab tu aku excited kali nie. hee. terasa orang sayang beb. sape tak happy macamtu.

but... dalam aku happy2 nie. erm. ada something juga yang buat aku agak sedih.

he's still not propose aku untuk jadi gf dia. even kiteorang sekarang memang dah macam couple pun. but, secara rasminya, belum lagi. erm. aku kalau boleh nak juga ada tarikh istimewa dengan dia. first-first aku ingat dia akan propose aku masa buat surprise tu. tapi syg, tak de pun.

salah ke aku terasa macam nie? patut ke tak? aku tak nak fikir sangat. tapi nama pun perempuan kan. so, benda-benda kecil macam nie kadang-kadang bother me much. -,-"

lagi-lagi, kiteorang akan keluar weekend nie. so, aku ingat kalau dia dah propose aku and kiteorang dah sah jadi couple, aku boleh la consider this is our first date. maybe bagi lelaki, benda-benda macam nie tak penting. tapi, bagi perempuan lain.

erm. tak pe lah. aku fikir banyak sangat nie. aku tak nak benda-benda macam nie jejaskan hubungan kiteorang. so, I'll wait and see.

but still, aku happy sangat-sangat hari nie. thank you soo much Amar Aizat bin Rozali. :)


macam promoter coklat pun adeeeee. :P


look. aku bahagia dengan dia. 
semoga dia lelaki terakhir untuk aku.
semoga jodoh milik kita.


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011