▸ you're my sunshine . ... ♬
Thursday, December 22, 2011
♥ posted at: @3:12 AM



He's my sunshine. seriously, I've never stop from loving him with all my heart. 

aku tak tau nak mula dari mana. tapi yang pasti aku dengan dia dah rapat balik macam dulu. proses boikot-boikot dah stop pun. dia dunia aku kot. bayang kan nak boikot life sendiri. susah ke senang? 

aku gembira sekarang. aku bahagia sekarang. tapi. dalam masa yang sama, aku takut sangat-sangat. takut akan hilang dia lagi sekali. takut perkara yang sama jadi lagi sekali. dan aku takut aku akan sakit lagi sekali. 

tadi, aku jumpa Anis. dia sendiri cakap, dia dah tak nampak lelaki lain untuk aku. He's the one that good enough for me. aku sendiri pun rasa macam tu. dan dalam penafian, aku tetap letak harapan he's the one. aku pandang lelaki lain, aku cuma nampak dia. tapi, aku tak tahu lah kan bagi pihak dia, apa pulak yang dia rasa terhadap aku.

yang pasti kiteorang dalam proses kenal hati budi masing-masing dulu sekarang. dan aku terima keadaan sekarang sebab aku sendiri belum bersedia untuk mula apa-apa. dia kata "hope hubungan best friend nie akan kekal sampai bila-bila. dan Ipin akan sentiasa ada di kiri Upin."

kenapa kiri? pergi belajar protokol susun tempat duduk berpasangan dalam majlis rasmi. dan kau akan tahu maksud dia.

aku cuma mampu berdoa aku tak kan jatuh lagi macam dulu. 

people said, "If you love someone, let him/her go first if they want to. if he /she comes back to you, that's means he/she is meant for you."

I've let him go once. and now, he's come back again to me. but, is he really2 meant for me? I just don't know.  I'm too afraid to guess anything, to hope it will.


S.Y.G

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011