▸ our 1st month Anniversary. :) ... ♬
Wednesday, February 1, 2012
♥ posted at: @12:00 AM



dah pun masuk 01Feb2012 kann. means, dah genap sebulan pun aku declare dengan encik Amar Aizat bin Rozali.

dalam sebulan nie kita cuba tukar hubungan dari best friend ke couple kan. saya sygkan awk dan awak sygkan saya. tapi dear.. perasaan je tak kuat untuk pertahankan hubungan. saling memahami, komunikasi, pun kena ada jugak.

dalam sebulan nie, banyak saya belajar. belajar jadi kekasih terbaik untuk awak. saya tau awak pun cuba benda yang sama kan? tapi sebulan mana cukup. bagi saya masa k. bagi saya peluang untuk mencuba lagi.

dear.. maafkan segala salah-silap saya sepanjang kita kenal. sejak kita jadi best friend hinggalah kita dah couple. Ya Allah.. banyaknya salah saya pada awak. betapa tak sempurnanya saya. tapi.. saya nak awak tau saya terlalu cintakan awak, terlalu sayangkan awak. dan saya sanggup buat apa pun untuk awak even untuk ubah diri saya. InsyaAllah.

Happy 1st Month Anniversary my dearly love. I love you.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011