▸ Scared of totally blind future ... ♬
Wednesday, May 23, 2012
♥ posted at: @1:25 AM





Assalamualaikum.

dalam masa kurang dari sminggu aku akan dapat result final matrik. emm. rasa takut of corz la ada. ntah oke atau tak result aku tu. terus terang, aku rasa frustrated masa jawab paper Fizik aritu. sebab.. aku gila gila gila gila target subject tu. and then, kalau result okey, boleh la aku proceed dalam bidang 'kefizikan'. I really do want it. tapi.. untuk exam kali nie aku rasa tak yakin. Ya Allah.. tolong la berkati hamba-Mu ini.

then, if aku takde luck dalam subject tu, aku target Math pulak, insyaAllah. yang tu ada yakin sikit. insyaAllah. tapi kan.. sebenarnya, aku masih takut nak jadi 'dewasa'. dapat result, sambung degree, sambung master *insyaAllah*, kahwin *gatal! haha*, then, KERJA.

word kerja tu je da buat aku rasa seram sejuk. berat kot tanggungjawab kena pikul bila dah bekerja. masa tu dah takde cikgu yang akan ajar kita supaya tak buat silap. it all depends on ourselves. aku punya lesen kereta pun tak buat lagi sebab TAKUT. haih. bila la aku akan jadi DEWASA nie? -,-"

mampukah aku? dapat result yang baik, lulus degree dengan cemerlang, dapat bina keluarga yang bahagia, dapat pikul tanggungjawab kerja. tu semua, mampukah aku?

hmm.. all of sudden, aku rasa depressed malam nie. :(

dan lagi satu, kadang-kadang aku rasa mereka-mereka itu dah lupakan aku. yup, my friends. tak la semua. emm. maybe dyeorg dah bz kan. atau mungkin aku jugak yang dah lupakan dyeorg. takpe la. Assalamualaikum. zaty masih hidup ye kat Kelubi Damai tu. :)

oh ye! hari nie dah masuk 23/Mei/2012 kan? Happy Anniversary to all KMM's Student Session 2011/2012!! tahun lepas, kita masuk KMM pada tarikh nie kan. and after that, for the whole year, we've got many many many many irreplaceable memories rite? XD aku tak kan lupa.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011