▸ UKM~ I'm back! ^^ ... ♬
Thursday, June 14, 2012
♥ posted at: @9:53 PM


Assalamualaikum! =)

hari nie, secara rasminya aku dah buang title penganggur terhormat perabih beras tu. sebab, aku dah mula kerja balek kat kilang kerisik mutiara milik family Myn. yayyyyy! tak de la aku jadi burung antu lagi, siang tidoq malam berjaga. ngehngenngeh. =P

well, tadi start kerja rasa macam orang separa orang baru jugak la. sebab half dari pekerja yang ada tu orang baru. dah tak kenal dah. and, keadaan dalam kilang tu pun dah lain siket. ceh, baru setahun tinggalkan tempat tu. haha. 


but, aku still rindu bdk2 kilang yang lama nie haa. ahaha. sesuka-kaki je bagi nama kilang tu UKM stands for Uni Kerisik Mutiara. kira kononnya dulu kteorg dah ambil diploma kat situ and now, nak ambil degree pulak. haha. sengal.

ohh yea, tadi aku dapat hadiah befday terlewat. hehe. Anis bagi. aku sukaaaaaaaaa! XD


Comeyyy kan? hee~ nama-nama yang comel tu aku le yang bagi. haha. suka suka suka! =) Thank you Bear.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011