▸ Back to school ! ... ♬
Wednesday, July 4, 2012
♥ posted at: @7:45 PM


well hari nie, aku dengan Myn pergi SMK Iskandar Shah yang tersergam indah kat atas bukit tuuuu. sebab aku nak ambil sijil SPM yang ori. sampai-sampai jep kteorg kena jadi pak pacak kat pondok guard tu. ade la dalam 15-20 minit menunggu pak gurad tu abes ronda kat kawasan sekolah. hatoiii. -,-"





ada ciri-ciri jadi 'mak guard' tak?
hehehe.

okey, bila dah isi borang nak masuk tu, terus la gerak naik pejabat kan. kteorg jalan kat laluan pelajar. pehhh, nostagia betoiiii. dah hampir dua tahun tak jejak kat sini. and aku rasa nie kali terakhirnye punn dapat jalan kat situ.

lepas da sudah urusan ambil sijil tu, kteorg lepak kat kantin, makan-makan jap. haha. lame dah tak merasa masakan kantin yang selama 5 tahun aku telan dengan lahapnya sebelum nie. makcik kantin ada la yang sama macam dulu and ada yang baru.

then, round-round la sikit kat sekolah tuu. ada la jumpa 2-3 org cikgu. tapi dapat jumpa sorang je cikgu yang ajar aku time sekolah dulu. Cikgu Abu K. cikgu yang ajar aku fizik and sekaligus buatkan aku mula jatuh hati dengan subject tuu. cikgu tu memang best gilerrrr. tak boleh bla, dye cakap camnie lepas tau kteorg nk further in Fizik, "korang time sekolah je mangkuk, lepas sekolah tak dah." hahah.

lepas tu. kteorg terus gie lepak kat Jasin. what? lepak kat pekan koboi tu ape ade maaa. ada karaoke je maaa. haha. and then, boleh pulak terserempak dengan makcik gemokk bernama Anur tuu. hamboi hamboi makin gemok ko ye. muahahaha.



Bye bye sekolahhhhh~

haa. rindunya nak sekolah balik. tapi sebenarnya aku rindu nak lepak-lepak dengan classmate jepp. dengan geng ketupat, dengan AJ's family. haha. aku tak nak pun ulang balik pakai baju sekolah, buat homework, kena  marah dengan cikgu, datang kelas pagi-pagi. tak nak hakuuu. hahah.

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011