▸ Cheesy melimpah-limpah! ... ♬
Tuesday, July 17, 2012
♥ posted at: @9:02 PM


HI! Another date with my Babyboo~ ouchh! terlebih cheesy ye Myn. haha. ade haku kesah? XD

Hari nie ada dua benda aku nak celebrate dengan dye. first, kteorg dapat masuk sama U! goshhhhh. sampai saat nie aku still macam dalam mimpi doe. :)) second, lagi dua hari kan nak 19hb Julai. ade la orang tuuu baru nak jadi sweet 19teen birthday boy. Unfortunately, kteorg tak dapat sambut masa exactly tarikh tu. so, advance laa dua hari. elehh dye advance kan birthday aku 15 hari takpe pulak kannnn. hehehe.






Muka dapat hadiah yang agak cover cover bila depan cam. padahal dalam hati dah berkembang-kembang. hahaha. hope awok suke le yeee hadiah yang kite bagi tuuu. *Ceh! maunye tak suka. pakai time tu jugak.hehe*





Sesi makan makan makan ! hehehe. suka perut aku dengan perut dye annnn. biase laa budak muncit kannn. sekali lagi, ade haku kesah? hari nie akhirnya aku tunaikan jugak janji aku kat dye, nak bawak dye makan kat Seoul Garden. haa suka tak? suka tak? :))

























Lepas makan, terus pergi S H O P P I N G ! yaayyyyyy! saat paling perempuan suka. :)) lagi-lagi kalau ade orang belikan kannnn. atas tu kasut raya aku~ Si dia yang belikan. yippieeee! Thank you dear. next, aktiviti biase la kann. karok la der. hehehe.




Yup! another 'cheesy'. 
lalala~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011