▸ Beraya bersama budak-budak senget! hahaha ... ♬
Friday, August 24, 2012
♥ posted at: @10:25 PM




for the past 6 eids,cuma dua hari je aku beraya betul-betul. yang lain semua hentam duduk rumah je. hahaha. tragis tol kan. nie lah nasib orang family kecik. woo~

semalam hari untuk beraya sakan dengan kawan-kawan. Baby. Dilla, Diba and Aina. setahun sekali baru la dapat berkumpul macam nie. hehehe. memang beronok-ronok lah kteorg. :D

tapi kan, pagi-pagi lagi semua dah dok kalut cik driver kteorg a.k.a Adibah Mahirah tu. haha. memang liat nau budak tu nak bangun. sampaikan aku dengan Baby kena pi gegaq rumah dia. hahaha.

lepas semua dah bangun, mula lah journey kteorg hari tu. eceh journey la sangat. :P Diba ambil aku dengan Baby, then terus pi ambil Dilla pula. lastly baru ambil Aina plus raya sekali kat rumah dia.



haa, lepas nie baru jadi plan yang out of the plan. hahaha. kteorg pergi  S E R E M B A N ! like seriously?! yeah.seriously. kteorg memang pergi beraya kat rumah my Mr hubby di seremban tu. haha. yang paling seronok and beronok-ronok of course lah aku kan. hihihi. lagi pun, aku memang dah lama nak kenal kan Amar kat dyeorg. Alhamdulillah.. kteorg selamat pergi dan selamat balik. :))




after that, kteorg terus pi beraya kat Jasin. tapi sempat kat rumah aku ngan rumah Baby je lah. sebab semua kena balik sebelum maghrib. biasa lah anak dara mana boleh keluar malam-malam kannnn? hahaha.

best part of the day yang paling-paling aku suka, masa dalam kereta lah. sebab time tu la kteorg share semua story masing-masing. setahun tak sekali baru jumpa kan. lepas nie entah bila baru boleh jumpa lagi. masing-masing kan nak masuk Uni. dah lah masing-masing tercampak Uni lain-lain. huhuhu.




well, hari nie pulak aku dengan Baby je yang berjalan raya kat Jasin. mula-mula call member-member semua kata tak ada kat rumah la, ada hal la, tak pick up call la. hampeh jep. huhu. lastly, Ain kembar je yang memberi sinar harapan untuk beraya kat rumah dia. hahaha. lepastu gerak pergi rumah Anur pula. kat sana Ain kembar dah follow kteorg and dapat jumpa Ecah + Ain Jabri. lastly, beraya kat rumah Ain Jabri. huhuhu. tak plan pun kan nak beraya sesame. alih-alih dapat jumpa kawan-kawan sekolah. :))



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011