▸ Tetiba menumpang kat Politeknik Merlimau ... ♬
Sunday, August 5, 2012
♥ posted at: @4:14 PM








hoho. hari nie aku pergi Politeknik Merlimau sebab nak ambil wang pendahuluan PTPTN tu. dan macam biasa la kan aku berkepit dengan makcik sorang nie. sempat jugak snap satu-dua picture kat sana. hehehe.

masa melankah masuk ke dalam Dewan Kuliah Titanium tu, rasa macam de ja vu sekejap. teringat kat Dewag Kuliah 3,KMM tempat aku belajar, tempat aku tido, tempat aku main game dan tempat aku curi-curi makan. hahaha. well, DK3 tu tak de lah se'grand' DK Titanium nie kan. =p

paling best hari nie *of corz bukan sebab dapat dengar ceramah pakcik baju hijau kita tu la kan* aku dapat jumpa si kembau + dak chiek! goshhhh siyes lama gila tak lepak dengan makcik-makcik hot-sentap tu haa. bila dah jumpe, memang bergossip je la memanjang. bak kata Ain pun, "bila dah jumpa ko nie, perangai zaman sekolah aku terus keluar." hahaha. it's normal babe. aku rasa even dah bercucu-cicit nanti pun, perangai kita semua tak kan berubah bila dah lepak sesame. XD

Adios!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011