▸ cett! lyn jiwang plak... ... ♬
Saturday, December 5, 2009
♥ posted at: @6:42 AM


ohh ohh xtau npe aku sngkot ngn lagu nie skunk.. cik dilla tu tau la sbb nye kowt.. err tp aku rse bkn ats sbb yg tu gak kowt.. ntah la.. aku rse touching sngt ngn lagu nie..lagu nie gak la yg slalu tmn aku smpai aku terlena smpai b3 fon aku mampoih.. lirik nye,lagu nye.. evrything about lagu mmbuat kn aku rse mcm nk nanes..T_T kalo g karaoke pown konpom aku serbu lagu nie fes2.. *err ade org kate sore aku sdp nyanyi lagu nie.. haha! kembang2..



Slash - Taman Astakona

umpama mimpi,kukecap kenangan,
taman permainan masa kecil dulu,
sisip senyummu kemanisan tanpa gula
meninggalkan seribu keresahan

kala gerimis menitis dihati
kenangan lenyap tanpa sedar
mungkin kah ada lagi
saat saat indah itu
agar dapat kita bersama lagi

dalam kelam engkau datang memujuk hati yang sepi
dalam terang engkau hilang entah kemana
andai kata hanya mimpi
mengusi kenangan silam
mengapa hangat tangan mu
kuterasa

namamu ku ukir dipohon ditepi taman
sebagai hiasan lambang cinta yang terlarang
semoga kau terlihat tika melintasi taman
sebagai tanda percintaan abadi
ataupun pada malam namunan cahya purnama
menyulut ukiran yang memanggil sejuta seri
yang menghias taman ini
penuh dengan cahya mstri
kekosongan hingga ia kesepian

harumnya mawar menyulam asmara
harum cempaka kesayuan
ditaman astakona
yang tiba menyepi
munkinkah akan begini selamanya


p/s : stu je nk tnye,apehal aku lyn jiwang pg2 nie? *mlm td nanes kowt.. haha! budus kn aku, cek dilla..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011