▸ life must go on.. *sigh ... ♬
Saturday, December 5, 2009
♥ posted at: @6:58 PM


ohh ohh single? yup! aku single mingle skunk.. *ceh! wt pngumuman plk.. td gtau anis n dilla.. dyeowg trkejut gk kowt.. tp pstu gelak kn aku.. *mcm setan!.. ye la,mngkin dyeowg pk "alaaa.. lame mne laa zaty nie nk single.." hee~

mmg muke aku nie hampir xpernah single kowt.. plg lme pon next week da dew gnti.. haha.. mmg setan.. kalo xcple pon,msty adew scndel.. spare tyre la.. huhu.. tp tu sume dulu beb.. aku da insaf la skunk.. * insaf ker?? hee~

yela,dah terkene kt btg idong sndri,mmg la insaf.. bile aku tol2 da chenta kt bdk tu,aku kene maen balek.. mcm aku maenkn org laen sblom.. haha.. pdn muke aku! =_=" pastu,bile aku tol2 da insaf,xjmpe lak yg serasi ngn aku.. so kecewa lg la aku.. hatoi~

mlm td,tmbh lg la episod sedih aku.. kali nie baru btol2 clash ngn bdk muncit tu.. sblom nie mcm sipi2 je nk clash cume aku je nanes lebih.. kteowg xserasi.. sme2 hot tempere n ego tinggi.. slalu sngt gado.. kalo xslalu,oke la jgk.. nie x,baru baek,dah gado blek.. *siyes,fes time aku cple slalu gado.. lame2 jd bosan la kn.. so,kteowg sepakat mlm td,diz is de end of us..

even kteowg still loving each other,tp kteowg kne gak trime hakikat yg we r not made 4 each other.. kalo takat ade rase syg,chenta tp xserasi,xley jadi gak kn hubungn tu.. so better berpisah sblom timbul rse benci.. hurm..

lepas nie aku xnk cple lg la.. dah mls,dah penat.. sume nye xmnjadi.. mngkin slh aku,so aku rse nk perbaiki diri skunk.. ubh sgale sifat buruk aku.. hope one day aku akn jmpe si dia yg mmg utk aku.. n utk bdk muncit tu,kalo dye bce blog nie lg, aku cme mmpu doakn dye jmpe gurl yg bole bhagiakn dye.. gurlz yg better drpd aku..

"walau kau tidak perlukanku
aku tetap mendoakan kebahagianmu
tapi hanya satu yang ku pinta
izinkanku menyintaimu dari jauh

walau aku pernah menyatakan
yang ku telah lepaskan segala
hakikatnya hati kecilku masih menyinta
aku simpan saja perasaanku
menahan derita dalam rindu"

lirik lagu dari jauh nie,khas utk muncit.. bye.. no matter what happen,life must go on rite.. *cett! menci ayt tuh.. ade org pernh ckp kt aku, "jgn mengalah slagi msih ingin mncuba.. tapi berhenti lah jika sudah sampai limitnya..".. aku ngn dye dah cube brtahan nmun xmnjadi jgk.. *sigh

p/s : cett! da mula rndu wlopon bru stu ary xcntct.. aku syg dye weyh..T_T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011