▸ ini cerita 5 golongn kat taman aku.. haha! ... ♬
Tuesday, December 22, 2009
♥ posted at: @6:21 PM


ohh ohh oke arinie nak citer psl pnduduk taman kelubi damai.. muahaha.. nama je damai.. tp xde la sedamai namenye.. mcm tut gak..

 funny picture

*haha! aku suke gile pic nie..anak spe nie??

1-budk2 kecit comel nk mmpos

oke2 kite start ngn budk2 kcit dulu oke.. rata2 nye umor ade lah dlm 4-6 tahun.. budk2 kcit nie slalu je anggp jln raya tuh playground mk bpk msing2.. maen bola, maen basikal,maen kejar2 suma kt tengah2.. padang yg seluas2 alam tuh xnk lak guna.. hish.. kalo dah kene langgar ngn bas biru pak abu kang xsempat dah nk melalak trus k.o jewp.. bile dah kene hon ngn kete aku mula2 la mak2 kluar pstu pndang mcm nk mkn org.. cett!

2-budk2 baru nak naek

bdk2 skola rendah kt taman nie.. fuyyoohh! hebat2 belaka dyeowg nie mse maen basikal.. dah pndai maen willie2 [up2 tayar dpn],maen wekang2 [tekan brek pstu tayar blkg lak naek].. *btol ke ejaan dua2 prkataan tuh? =_=" nasib baek belah tepi basikal xleyh up2.. hee~ tuh sume akibat pngaruh cik abg-cik abg taman nie laa..

Cat Man funny picture

*haha! hensem kan saya?
nak naek motor ngn saya x? muah2!

3-abang2 rempit motor cipai

aha! ini lak golongan plg popular kat taman nie.. haha! dgn enjin bunyi mcm motorbot dyeowg bangge giler ahh round2 taman.. konon2 melawat kawasan jajahan.. mne la tau kot2 ade budk2 taman laen sesat lepak kt taman nie ke.. kalo ade kang,bole la maen ats jln.. budus! mmg budus! kalo lalu dpn uma ank dara kalo xwillie2 n preng2 motor cipai tu mmg xsah.. skali aku bomm motor cipai ko kang baru tau..

4-minah2 cuci kete yg howt

haha! free2 je dpt nama tu drpd mmbe2 aku.. mne x nye.. kalo dah dress up ari2 dgn suar trek banjir,t-shirt 'saya syg mak saya',ade tuala kecit sidai kat bahu.. hahaha! pstu jln2 round2 skeliling taman tiap2 petang.. kalo aku lalu dpn dyeowg,mula laa pndang aku mcm aku nie xcukup sifat.. muah2! sorry ye 'adek2' 'akak' yg nie mmg xsebulu ngn korg.. lepak2 tuh jgn lupa ngumpat psl 'akak' oke..

Crazy Eyes funny picture

*ngee~ aku buat hal aku jewp..
ade aku kesah? haha!

5-budak yg slalu ckp "ade aku kesah?"

aku plak trmasok dlm golongn mne? haha! sory aku xde dlm golongn mne2.. aku suke buat hal sndri oke.. balek skola,tuka bju lepak2 dlm uma suda.. xpon buat taik mata lg bgos! hehehe.. tp xdinafikn aku ade gak mmbe2 ngn bdk2 taman nie.. aha! jgn pelik,aku lg baek ngn abg2 rempit tuh bebanding ngn minah2 cuci kete.. sbb ape? dyeowg tu kalo lepak2 cter psl motor jer.. kalo minah2 tu lak kejenye ngumpat psl bf org la,psl gf org la.. kalo aku join kg xpsl je tmbh dose aku yg dah sdia byk nie..

oke2 msty ade yg pk 'hek'eleh,ckp org pndai.. mcm la diri sndri tuh bgos sngt,baek sngt'.. haha! lepak ahh.. aku pon bkn la baek sngt.. n aku xde mention pon dyeowg tu suma jht.. tu sume sifat smula jdi dyeowg.. aku cter je.. muah2! aku pon ade gak buat bnde2 mcm ngumpat,round ngn motor kapcai.. tp tu dulu laa... skunk? org taman pon dah pelik mne perginye budk spek putih tu ek.. haha! aku dok uma buat taik mata jer sudaa..

k lh,tu jer yg aku nk tulis.. dah bertahun2 aku dok perhatikan prlakuan dyeowg.. trbukti tiap2 hari fenomena yg sama brlaku.. hee~ cmne plak fenomena taman korg? sama je or ade beza? apepown,peace no war oke!=p

p/s : aku mls nk cter psl golongn jge tepi kaen org.. mrk warga emas semuanye.. hormat skit.. huhu..

p/s /s: aku tnga mkn kentang goreng nie.. nak? bukk molot luas2.. cpt! hee~


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011