▸ ko nie mcm gud gud je kan..? ... ♬
Tuesday, December 29, 2009
♥ posted at: @7:24 PM


oke2 mase aku berblogwalking tadi.. tibe2 aku tersinggah kat satu blog yg mcm si*l nie! perghh! mmg bikin hati panas jewp bile bace blog dye.. *aku dah buang link blog tuh.. lepas pk2 blek mmg buang mase pown.. agk2 la sndri bangsa ape je yg akn kutuk2 malaysia..

aku nie bkn nye patriotik sngat.. tapi bile dah melampau mcm nie, hangin gak kn.. dah larh byk penduduk negara dye yg menumpang kat negara kite, tu pown xsedar2 diri lagi! n dyeowg bukan takat menumpang,bahkan buat jenayah lagi lak tuh.. buat negara kite nie mcm negara mak bapak tiri laki mak dye jerk! mmg si*l!

oke, mmg arh bukan sume penduduk negara tu buat taik kat kite.. sbb tu jugak la,kite slalu baik hati nau nak tlg bile dyeowg susah.. tu pown still xbole nk bukak hati gelap pengkritik malaysia mcm blogger nie..

p/s : sory aku mencarot.. perghh! buat tmbah dose jewp.. kpd blogger2 yg sejenis mcm dye,sedar2 la diri tu sikit.. malaysia yg korg kutuk2 nie jugak la yg byk tlg korg oke!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011