▸ *sigh ... ♬
Sunday, December 6, 2009
♥ posted at: @1:10 AM



ohh mlm nie sejuk tol la.. *spe swoh pkai suar pendek.. pandai! =_=" err senanye xtau pown nk tulis psl ape.. tiap kali on9,lam otak msty tringt kt dye.. mybe sbb di alam maya nie la kteowg bkenalan.. *sigh.. pstu bile bkk blog nie konpom nk wat sesi luahan perasaan.. tp bile da tulis,msty pdm blek.. aku xnk trlalu byk cter psl sdeyh2.. tp.. aku nk cter ape lg? dah aku mmg tnga sdeyh.. entry yg nie pown kategori luahan perasaan la kn.. *scare xlgsg kn..

xceli on9 td,jauh dlm hati aku,aku da niat nk tengok dye on9 x.. err bkn sbb nk tgur dye or hrp dye tgur aku.. aku cume.. ntah la.. mngkin aku cume nk tau dye wujud,dye hppy dlm alam maya yg same ngn aku nie.. even dye xkn tgur aku,it's oke.. aku xkn amek hati.. it's better mcm to sbb kalo dye tgur aku,lg sush la aku nk lupakn dye.. *sigh..

tengok2,mmg da jd entry luahan perasaan pn kn.. haih.. xtvt aku mlm yg sunyi nie,cume blogwalking je la.. maen terjah je mne2 blog td.. bce pengalaman dyeowg.. ade yg tenga hppy,ade yg tenga sedeyh2 cm aku.. mcm2 ragam.. k lh,sblom aku melalut cter sedeyh2 lg,baek aku chow dulu okies.. daa..


p/s : cuma kt sini,aku bole luahkn ape yg trpendam.. *sigh

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011