▸ soalan tag..! korg kene buat..!=) ... ♬
Friday, December 18, 2009
♥ posted at: @6:07 PM


hee~ td blogwalking td terjumpe tag nie.. aku dgn muke xmalu pown mintak kt owner nk buat.. sbb tnga borink giler n xde idea utk entry arinie.. oke,nie link blog kak liyana.. td.. thankz!=)

1. Bekas kekasih saya:
err ramai sngat la.. mls nk tulis bole? haha! poyo!=p

2. Saya sedang mendengar:
budak2 kecit memekak maen kejar dpn uma.. urghh!
aku geget sorg2 kang berlobang2 kang!

3. Mungkin saya patut:
pergi berak skunk.. sket pwot! haha!

4. Saya suka:
bercerita di akuzaty nie..!=) puas seh!

5. Sahabat-sahabat baik saya:
dilla,baby,anis,diba,aina n others yg baek ngn sy.. muahh2!=)

6. Saya tak faham:
kenapa sy kene blajar fizik? daaa~

7. Saya kehilangan:
the 'old me'.. i guess laa.. urm..

8. Ramai yg berkata:
sy ketot..! mrk sngt jahat oke! uwaaa!T_T

9. Makna nama saya:
izzaty haziqah bte mohd nadzar.. err ntah la.. mls nk amek tau..
tp papa kate dpt ilham nama dari 'Rabbul Izzati'

10. Cinta itu adalah:
suatu perasaan yg sngt2 luas..
xde sape bole terjemahkn dlm kata2 yg sebenar..
cinta kpd Allah adalah cinta yg plg sejati..

11. Di satu tempat seseorang sedang:
err menahan saket perot..? me laa!=p

12. Saya akan cuba:
focus dlm pelajaran.. err next year spm oke.. =_="

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
selamanya means forever! hee~

14. Telefon bimbit saya:
ade button utk tekan2.. bole anta mcj.. bole call org.. oke..? hee~

15. Bila saya terjaga dari tidur:
cari fon,tngok ade msj/call x.. kalo xde,Zzzz balek laa..=p

16. Saya paling meluat bila:
ade org suke kutuk2 org n busybody giler.. urghh! moron!

17. Pesta/parti adalah:
place to dance n have fun yaw!!=)

18. Haiwan paling comel yg pernah saya jumpa:
kucing parsi.. name dye boboy..
jumpe dlm longkang.. cian giler arhh..
bwk balek pastu bg mkcik sbb dye nak..
huk3.. dye da mati oke..T_T

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
14 n 15 tahun oke! mase tu la bermula segala2 nye.. hee~

20. Hari ini:
sy menangis tngok drama melayu td..
4 de fes time oke! WTH..?
oke,tjuk drama tu tuhan pun tahu kowt..
err sedih giler bg sy..T_T

21. Malam ini saya akan:
study addmath!! erk?

22. Esok pula saya akan:
ntah! xde pape plan lgi.. err spe2 nk ajk sy kuar?

23. Saya betul2 inginkan:
kejayaan dlm spm nty.. doakn okies!=) pliss... need it soo much!

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi tadi:
err muke sngt sembab sbb tdo lame.. hee~
rmbut dah mcm prof.klon.. haha!

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
Dataran Pahlawan!!! suke sngt g situ t xde la giler shopping pun..
best lepak je.. hee~

26. Makanan barat atau jepun:
tolak batu ngn kayu jer.. hee~

27. Bilik yang terang atau gelap:
err nk tengah2 bole? samar2.. hee~

28. Makanan segera adalah:
mudah,cepat,sedap n mnggemokan! hee~

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang:
bye..=p

30. Siapa yang anda mahu tag:
err sume followers aku n sape2 jer yg terlepk kt blog nie.. peace!=p

p/s : err saket mata x ngn kale merah nie?
haha! mmg sengaje..=p


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011