▸ terasa ada kimia di antara kita~ ... ♬
Monday, December 14, 2009
♥ posted at: @3:27 PM


ohh ohh aku blogwalking td n jumpe lagu nie.. thankz to diz blog.. err err bg aku ia best n soo sweet..! suare penyanyi tu mmg sdp sesangt.. *msty ramai lelaki jatuh hati pd suare dye kn..

oke,nie lirik nye..

Melda Ahmad-Kimia

aku mula jatuh hati kpd mu
setelah kau kata cinta pd ku
masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama~
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita

kau kucup pipi ku
kau bisikkan cinta mu
kau kata 'baby i love u'
kau cairkan hati ku

bahagia~
ku rasa di saat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru aku lah pelangi cintamu
kau seru aku lah pelangi cintamu~



◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011