▸ 21/01/2010.. shuk!=) ... ♬
Thursday, January 21, 2010
♥ posted at: @12:01 AM


12:01.. dah satu minit memasuki tarikh 21/01/2010.. ape aku buat? ntah laa.. fikiran agak blurr kowt.. mungkin borink.. semua homework *utk dihantar esok sahaja dah siap.. hurm.. pandang hfon.. senyap.. xde bunyi lagu second time around-ladygagap.. xde vibrate.. hfon aku mcm dah xde gunanya skrg.. aku bz.. dye pown bz.. hurrmmm..

tp walau pown aku bz, aku tetap teringat kat dye.. topup aku sntiasa ada utk mcj dye.. hati aku sntiasa tringin nak msj dye.. cuma tangan aku je yg xnak brgerak.. ego mungkin.. tp dye? dye ingt kat x? ntah laa.. aku xde kuasa membaca hati org..

apepown td encik dawie dah topup kn aku sbagai hadiah mng contest dye.. oke, thankz.. suara anda macho.. haha! ohh ohh 21/01/2010?? means, hari nie befday shuk! upss! lupe nak beli hadiah.. xpe2 esok aku blnje nasi lemak kantin sudaa.. huhu.. shuk dah genap 17 tahun.. aku? tunggu 01 Mei nanti oke..=p

shuk poyo!=p

ha! nie larh befday boy tuh..

mohd shukri roslan..
dah 5 tahun aku sama kelas ngn budk nie..
seorg yg sngt poyo tp sngt kreatif & rajin laa jugek..
perot dye buncit giler2! haha!
drpd pic dye nie,
agak2 cita2 dye ape ek?
of corz modelling! sila percaya..
aku pernah jatuh chenta pndg pertama kat dye mase hari fes sekolah..
haha! shuk, tu dulu oke..
jgn nak perasan yg skunk aku suke ko lagi..
dye.. slh seorg yg rapat ngan aku..
thankz 4 being my friend..
HAPPY BIRTHDAY!!
=)


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011