▸ rumah terbakar, panggil bomba~ <==== ingt x lagu nie? hee~ ... ♬
Wednesday, January 20, 2010
♥ posted at: @5:38 PM


5:39 ptg rabu.. hoho.. hari nie best kowt.. sbb aku dah mula latihan kawad kaki utk kadet bomba.. oke, tahun nie kn tahun last aku kat skola tuh.. bak kata dak diba, dah nak pencen pown.. hee~ so, aku nak join camping bomba nty.. huhu.. jgn xcaye, seumur hidup aku, aku lom pernah lagi join mane2 camping.. like a loser oke bile dengar dyeowg citer psl camp2 nie.. sbb aku mmg jahil tahap cipan.. huhu..

*aku nak spray cmnie bole x?.. sreettt!!

tp..... ade gak yg xbest nye bile start kawad2 nie.. bukan psl cuaca yg panas membara tuh.. tp hati aku nie yg hot.. aduh.. si 'budak' tuh pown ade.. siap bole kawad sebelah aku lagik.. aduh.. hipokrit nye aku bile senyum kat dye.. =_="

oke, dah2 lupe kan si 'budak' tuh.. hari nie pown best sbb td kan, aku dpt main hujan.. ahakz! elok2 je aku sampai kat dpn uma, hujan terus lebat.. aku pown ape lagi, campak beg, bukak tudung, mandy larrrr! hihi.. best dowh hujan mmg lebat giler arh.. terasa mcm lepas penat aku tuh.. dan2 aku tenga mandy hujan tuh, si yayang aku tu lalu.. aku pown amek dye n campak dlm hujan.. hoho.. mengiyawww la dye.. hihi.. jht nye aku..=p

p/s : ade org tanye hows my life? ermm.. oke la kowt.. cume belum mati kene hempap ngan homework jer.. hihi..=p

p/s/s : aku rase cam dah xde makne pakai hfon skunk.. nak buang bole? hee~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011