▸ dak chik yg shomeyh yah!=p ... ♬
Wednesday, January 13, 2010
♥ posted at: @8:06 PM


8:06 malam yg blur.. ermm.. skunk jadual makin ketat kowt.. aku dah mule amek tucen malam.. pasnie ptg lepas waktu sekolah pown ade kelas kowt.. hoho.. belajar sampai mati woo~

ermm.. ermm.. skunk byk gak member aku yg clash ngn balak dyeowg.. sbbnye dyeowg terlalu bz sampai xde mase nak layan balak dyeowg tuh.. oke2.. aku pown bz mcmtu.. agak2 si muncit tuh dah bosan ke x? ntah laa.. tp aku harap dye faham, aku terikat ngan jadual.. hurmm..

rindu kowt kat dye..T__T

td, aku gie beli brg kat FRESCO jasin.. aku gie ngn aina n dak chik yg sngt kecit *lagi kecit dari aku oke.. aina saje je suruh dak chik try bimbit satu beg kertas yg agak besar.. saje je nak tengok jejak lantai x kalo dak chik try bawak.. last2 bile dak chik try, bukan takat jejak, siap bole serat2 lagi.. dah mcm dye seret beg beroda mcm budk skola rendah..

aduh.. comel giler arhh! aku mmg dah gelak gile2 kat situ.. smpai rase nak gelak guling2 lagik.. ahakz! nasib baek xramai org.. hish! syg tol xsempat snap pic.. kalo x, dah lame dah aku tepek kat sini.. huhu..

*nie lah dak chik..
pic mase jamuan akhir tahun 2009..


k larh, nak chow amigos! homework add math menanti bebeh!=p

p/s : oke, aku agak penat kowt..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011