▸ lonely? maybe.. ... ♬
Friday, January 15, 2010
♥ posted at: @3:26 PM


kenape ek? kenape aku rase mcm nie? aku rase penat, aku rase sedih, aku rasa sunyi bile balik rumah.. aku rasa aku lebih gembira kat sekolah.. kalo bole aku nak duduk je kat sekolah tu.. aku xnak balik rumah, aku xnak tengok hfon, aku xnak tengok lappy aku nie, aku xnak tngok rumah aku yg sentiasa kosong nie.. aku cuma nak dok dlm kelas.. sbb nanti aku ade cikgu dtg ajar bende baru.. aku akn ade kawan2 yg buatkn aku gelak.. aku akn ade kerja nak buat, nnty xde la aku pk yg bukan2.. aku punye hidup lebih bermakna bile berada dlm kelas.. aku xnk balik! aku xnk tngk hfon aku! aku benci kesunyian! ade dye pown, ntah laa.. asek gado je.. aku betul2 sunyi.. T_____T

p/s : cuma kata2..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011