▸ moooo!! ade buddy baru! hihihi..=p ... ♬
Saturday, January 30, 2010
♥ posted at: @5:41 PM


OMG! apesal aku gase gindu gile2 ngan dunia blog nie..? hihi.. ade sape2 gindu aku jgak x? meh sini gua tiyom2.. hoho.. aritu aku nak on9 taw.. nak cerita pasal merentas desa ritu.. tp sorry-lah aku penat giler oke pastu dah terlupe.. huhu..

oke, merentas desa taon nie mcm berbeza cikit kowt berbanding taon2 sbelom nie.. cume yg same adalah aku mmg antara yg last sampai.. hihihi..

ape cite?

- taon nie pengetua skola aku tembikai sikit, dye swoh kteowg marentas desa wktu ptg plak.. bpk giler panas arh!

- taon nie budk lelaki start dulu pastu baru pompuan.. sangat tidak adil oke!

- taon nie aku lari a.k.a jalan2 makan angin dlm ldg kelapa sawit ngan si kembau, myn, chik n dak bil.. hoho.. riuh-rendah ngan suara kteowg..

- sepanjang merentas desa tuh, aku ngan Anor xhabis2 ckp "nak terkencing!!" haha! ngok ngek tol.. agak suwey taon nie tibe2 rase nak shi-shi time jln tuh..

- aku ngan myn layan lagu skola n lagu2 patriotik.. huhu.. niat nak bg hujan laa..=p

- xtvt kteowg tuh kene lalu kat taman perumahan aku.. smpai2 je kat situ aku terus minx kebenaran balik uma sat nak shi-shi.. hihi.. dulu2 xberani skunk dah senior sume bole jadik..=p

- aku agak xsangke aku terjumpe Aina n Diba sbelom smpai kat gate skola.. huhu.. dah lime tahun merentas desa, nie kali pertama dpt jmpe dyeowg time lari oke..=p

- Aina pengsan!=_="

- time aku, diba n dak Bil sampai kat skola, budk2 dah mule balik oke! siot jerk! aku baru sampai dyeowg dah balik uma.. huhu.. xpernah jadi mcm nie taw.. segan2.. T___T

- aku tertido kat busten mase tunggu bus.. huhu..

habis cite..=p

hoho.. hari nie, lepas abis tucen aku gie coping ngan Diba.. aku beli mende alah nie larh! comel kan..?=) hihi.. dye muncit mcm 'budk tuh'.. hehe.. nie ape? nie laa tabung aku.. ahakz! umur dah 17 tahun baru nak beli tabung ka? hihi.. erm, aku nak bg name ape ek? aha! si muncit je larh!=p hehehe.. mooooo!!=p

target aku : hujung tahun mesti dah adew plg kurg pun 1000 dlm muncit nie..=p

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011