▸ segalanya mungkin,, ... ♬
Tuesday, January 26, 2010
♥ posted at: @11:09 PM


11:09 malam 26 Jan 2010..
aku xtau ape yg bermain dlm fikiran aku skunk nie.. hurm..

mungkin aku marah sebab sekolah aku xkan
bgi cuti utk tahun baru cina nie..


mungkin aku sedih sebab aku xdpt nak dpt upah mengecat nanti

sedangkn aku baru je berkira2 nak beli baju baru..

mungkin aku bengang sebab esok aku ade xtvt merentas desa n worst,

sekolah aku yg tembikai tuh buat waktu petang oke.. hurm..

mungkin aku tencen sebab skunk sekolah wajibkan
kteowg utk bwk balik semua buku teks..

mungkin aku rindukan someone sbb tuh muke aku ketat je skunk nie..


mungkin aku dah mula rasa sunyi sbb aku dah mcm
kehilangan tmpt mengadu, tmpt bercerita..

mungkin aku terlalu sibuk..


mungkin juga aku penat dgn sekolah, dgn homework, dgn jadual baru, dgn dye dan dgn diri aku sendiri yg xhenti2 membebel..


oke, aku stop skunk..
bye..

p/s : aku oke cume ntah laa.. rase mcm kehilangan dye..


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011