▸ ohh ohh aku menang..? >_< ... ♬
Friday, January 8, 2010
♥ posted at: @1:25 PM


hoho.. akhirnya hari jumaat menjelma.. balik je dari sekolah td, aku trus basoh baju, basoh kasut sekolah.. ehem2, Iskandarian jgn trkejut oke tahun nie aku basuh kasot.. ahakz! taon lepas pecah rekod kan aku gie sekolah ngan kasut yg kepam2 tuh.. huhu.. bak kate cikgu Seri mcm kasut aku msok lumpur.. oke,tu taon lepas..=_="

bukak2 je akuzaty nie, dapat msj dari ohDawie.com.. result contest Aku Dia & Camera dah kuar 2 ary lepas.. aku betol2 lupe oke.. xsabar nak tau sape pemenangnya, aku terus klik ohDawie.. bace punye bace.. tibe2 aku nampak..

Dengan ini aku umumkan pemenang untuk contest nie…
Tempat pertama : Karya dari Umiharizahin
Tempat kedua : Karya dari Lifegotstory
Tempat ketiga : Karya dari Akuzaty
oke2, aku rase mcm salah pandang, aku tengok lagi sekali.. n aku nampak bende yg sama.. huhu.. OMG! aku terpilih sbagai tempat ketiga..?? huhu.. suke! suke! thankz a lot to ohDawie sbb hargai karya aku yg xseberapa tuh.. yg menang tmpt pertama & kedua tuh mmg best karya dyeowg oke.. kalo nak banding ngn aku mmg jauh beza laa.. yg lain2 tuh pown mmg hebat2 belaka sebenarnya.. aku sendri pown xtahu knape aku mng.. hoho..

sape2 yg nak bace karya yg lain2 tuh, sila klik di SINI..

p/s : biasiswa xsempat nak kuarkan td.. hampeh tol! T______T

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011