▸ weyh gua jeles! ... ♬
Saturday, January 9, 2010
♥ posted at: @10:02 PM


aku gie beli brg kat FRESCO jasin td.. naek je tingkat 3, terus beli pen segala mcm.. aku xtahu nape tp sjak akhir2 nie aku gile pen.. =_="

time tunggu giliran nak bayar, aku tengok2 la org sekeliling.. tibe2 aku nampak satu couple nie kat bahagian bear2 melepak sambil buat muka comel.. oke, nampak gaya mcm dyeowg nak beli bear.. balaknye tanye2 nak bear yg mane.. si awek buat2 muke comel *oke xde la comel sngt.. hee~ n jawab, xkesah mane2 pown bole.. tibe2 balaknye amek bear yg pling besar kat situ.. si awek buat muke lagi comel n terus pelok balaknye ehh x, bear tuh..

oke, aku terus paling kan muka n bayar RM 11.90 kat akak kaunter tuh.. sumpah aku jeles!

urm.. dah lame jiwa aku xdibelai.. oke, xpe.. aku kene study.. aku paham.. dah2 zaty, lupekan tu sume.. SPM lg pnting..

emm.. oke admit,aku jeles lagi.. nak jugakk.. uwaaaa!!! T_____T

p/s : tucen add math td bapak punye penuh!


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011