▸ uit2! mana nak cari nie? semp-it tol! ... ♬
Monday, January 18, 2010
♥ posted at: @6:00 PM


6:00 monday.. weyh, kat mane huh nak semak senarai nama budk2 yg terpilih join PLKN 2011? means, batch aku nty laa.. betul ke senarai nama tuh da keluar? aku try cari tadi xjmpe dowh.. wbsite plkn punye larh lembab! pastu tibe2 blank! mcm hape jerk..

oke2, aku bukn xcited nak join oke.. cume risau kowt kalo terpilih.. hatoi~ basah pale aku!=_=" *diba, pnjam ayat kamu oke.. hee~

aha! smlm aku gie lyn movie Adnan Semp-it.. huhu.. mmg lawak giler arh.. aku gelak gile2 dlm wyg tuh.. smpai rase nak gelak guling2 pown ade.. huhu.. "di mana ada kemahuan, di situ ada highway".. suke giler arh tagline dye..

oke, dlm movie nie, satu mesej pnting dye, xsemua yg bwk motor tuh mat rempit.. so jgn laa pndg sebelah mata je oke.. ape pak aji yg bawak kapcai gie surau tu pown dikire mat rempit ke?? aku pown prnah gak kwn ngn mat rempit/mat motor.. dyeowg nie xde laa semua nye teruk.. kdg2 dyeowg cuma saje2 jln2 ngn member2 dyeowg naik motor.. xde pown buat hal ke kacau org ke..

org ramai plak, asal nmpak budk2 motor ramai2 je, 'ha! mat rempit lah tuh.. budk2 xde masa depan sume tuh'.. pastu bile ade kes2 ragut ke, konpom cop mat rempit yg buat.. oke, xsemua mat rempit seteruk tuh.. mmg la ada tp di ulangi XSEMUA.. bak kata adnan semp-it, "krn nila setitik rosak rempit sebelanga".. huhu..

aku bukan laa nak sokong rempit 1 malaysia nie.. tp ntah laa.. kdg2 kite kene masuk jap dunia dyeowg, baru laa kite dpt menilai dyeowg.. xsemua yg nampak jahat tuh sebenarnya jahat..

k larh, kang ape bende lagi aku mengarot nie.. oke, sape2 yg tau psl PLKN tuh, rajin2 kn laa diri tu utk jwb oke.. muah2! hidup semp-it! ahakz!=p

p/s : oke, lepas tngk movie tuh, bile org nk main willie2 aku akn pk 2-3 kali dulu.. bpk mesti sakit giler bont*t kalo jatuh ats jln.. eshh.. xnk! xnk!

p/s/s : ehh betul ke ejaan 'willie' tuh?

p/s/s/s : lepas nie panggil Dato' yg kaya raya tuh 'pakcik' oke.. sempoi~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011