▸ akak2 zaman skrg ... ♬
Saturday, February 20, 2010
♥ posted at: @1:59 PM


ohh akak depan rumah.. baru pindah kan? hanya menyewakan? mintak tlg bole.. jgn bawak balak u tido kat rumah u bole..? takot nty bawak bala ar kat org2 taman nie.. err err adakah aku patot panggil JAIM?JAIS?JAKIM?JASIN? ehh tu nama tempat nie.. haih.. ape nak jadi nie weyh..

*mcm nie howt la jugak akak2 tuh..

malam ritu, aku nga sedap2 dok golek2 depan pintu rumah aku..tibe2 vroomm!vroomm! akak2 dpn rumah aku nie baru balek dari keje.. ade sorg tuh balak dye yg bawak laa.. aku rilex je pandang.. *oke balak dye xhensem kowt.. hahakz! tengok2 dyeowg juz borak2 sambil bertepuk tampar.. akak tu mula menggedik2.. yg balak tuh mula la xsenang duduk.. aku? aku xstim oke.. xheran pown..=_="

tibe2.. akak tuh masok dlm rumah.. 5 minit pastu balak tuh pown masok gak.. oke aku rilex agi.. alaa biase la tuh kan.. pastu membe2 akak tuh kluar lak dari rumah tuh.. so, tinggal akak tuh ngan balak dye je la.. err err.. aku pandang lagi.

dah dekat 15 minit, aku xpuas hati nie.. aku gie jalan2 dpn rumah akak tuh.. ehh dah tutup pintu dah.. lampu bilik terbukak.. erk! ape dyeowg buat..? solat isyak same2 ke..? ntah le nak.. sendiri mau ingat laa..

5 minit lepas tuh, mama balek.. kteowg kluar gie makan.. aku citer kat mama ape yg aku nampak tadi.. nak tau ape mama jawab..? "biarlah dyeowg.. org2 taman nie kan pandai, kan bagus dlm selesaikan mende alah mcm nie.. ha, dulu anak aku xbuat ape2 bende jahat mcm tuh, bole kuar citer xbaik gak kan.. skrg, kite tengok lah mcm mne dyeowg settle kan mende alah tuh.." aku..? terdiam kowt.. haha!

skunk keje aku tiap2 malam jadi pengskodeng akak2 depan rumah tuh.. hoho..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011