▸ egois..? itu aku.. ... ♬
Saturday, February 20, 2010
♥ posted at: @10:03 PM


dlm hidop aku, aku belajar jgn terlalu berharap pada sesuatu.. sebab nanti aku xkan dapat bahkan perkara yg buruk plak yg jadi.. *sigh.. knape ek..? aku slalu xdapat ape yg aku nak.. worst, aku dpt yg buruk2 lak tuh.. takdir lah to kan.. hmm..

aku nie teruk sangat ke..? aku rase di mata sesiapa pown aku mmg teruk kan.. di mata mama ke, di mata papa ke, di mata kwn2 aku ke, mmg aku TERUK.. malah, di mata dye jugak, aku seorg yg teruk.. ego aku tinggi.. hati aku keras.. ye.. aku xdapat ubah..

17 tahun hidup yg memenatkan.. setiap hari aku ibarat dilatih utk membina sikap2 yg teruk tuh.. hmm.. sikap2 yg teruk tuh yg membuatkan aku terus kuat hidup.. silap..? mungkin aku silap.. tp.. ade sesiapa tlg aku betul kan silap aku..?

hari nie aku nangis.. sorg2 dlm bilik.. xde sape yg tahu.. xde sape yg peduli kan.. xpe lah..

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011