▸ "Dari kanan, cepatttt jalan!" ... ♬
Thursday, February 25, 2010
♥ posted at: @9:33 PM


ohh ohh Hari Sukan Sekolah yg terakhir utk budak2 form 5 [2010] nie.. uwaaa.. T____T pasnie mesti gindu mende alah nie..

oke tadi aku kan join pertandingan perbarisan utk Kadet Bomba.. hoho.. guess what, kteorg menang oke! haha! walaupown tempat kedua je, tp kire puas hati jugak laa.. lagipown kteowg mmg dah bole agak Kadet Remaja Sekolah lagi bgus.. *tiap2 tahun dyeowg kawad superb! =_="

dak Myn tadi kan jahat au.. dye ejek2 aku sbb pakai uniform bomba tu.. tau laa jeles tengok aku pakai uniform bomba tuh kn kn kn.. huhu.. tapi Anis gak yg sedap kan hati aku.. dye kate aku smart pakai uniform bomba tuh.. haha! syg ko Anis.. muah2!


err err mane gambar ek..? hatoi~ gambar2 tuh sume ade kat member aku lorh.. nanti2 la aku tepek2 kat sini oke.. bertambah lagi kenangan2 aku.. sejak2 dah naek form5 nie aku mcm hargai setiap kenangan2 kat skola.. kalo x dulu, mmg asek merungut jerk n xnak amek port pown.. hoho.. tahun last oke.. nnti mesty gindu..

keputusan pertandingan hari sukan tadi : *aku xingt sngt senanye.. tadi gurau2 ngn budk bomba xhengat dunia..=p

Syahbandar : 20 pingat emas +++

Laksamana : 15 pingat emas +++

Bendahara : 10 pingat emas +++

Temenggung : 5 pingat emas jer..? +++

haha! terasa mcm menyesal lak khianat Syahbandar pastu masok Temenggung.. hatoi~ terok gilak Temenggung skunk nie.. memang laa.. budak2 yg kencang dlm sukan nie dah xde.. batch yg last kencang, mase tahun 2008.. time tuh ade Midi, Bali, Mirowl, Gery +++ ramai lagi arh.. bile tengok dyeowg lari tuh kan, hati kteowg mcm dedau gak taw.. mmg kencang gilak arh.. skunk..? haih.. Hari Sukan dah jadi borink.. dah xde atlit2 skolah yg kencang2 lagi..

dah larh, aku penat nie.. nak tido.. esok kene bangun pagi gak wlopown cuti.. aku ade janji ngan member2 nak p tengok Niyang Rapik.. amacam ade sape2 nak ikot..? err mcm hawau kan.. org laen sibuk bermaulidur rasul, kteowg gie tengok wayang lak.. =_="

chow dulu oke..

p/s : eeuuhhh! tadikan ade budak tuh makan burger sampai jilat2 jari.. padahal jari dye kotor.. siap ade lalat2 dtg lepak kat tangan de lak tuh.. geli siott!

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011